Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1714
Назва: ТИПОЛОГІЯ ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УСНОМУ ПОСЛІДОВНОМУ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОМУ ПЕРЕКЛАДІ
Автори: Зінукова, Наталія Вікторівна
Ключові слова: студенти магістратури, усний послідовний переклад, фахова компетентність усного перекладача, типологія вправ, етапи навчання, типи і види вправ
Дата публікації: гру-2018
Видавництво: Іноземні Мови
Серія/номер: ;4/2018 (96)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему типології вправ для формування фахової компетентності студентів магістратури в усному послідовному перекладі у зовнішньоекономічній сфері з врахуванням особистісних характеристик усного перекладача. Очікуваними результатами і кінцевими цілями навчання магістрів-філологів усного перекладу є становлення фахової перекладацької компетентності у зовнішньоекономічній сфері, яка розуміється як здатність професійного перекладача креативно використовувати когнітивні ресурси своєї мовної свідомості для вирішення професійних завдань інтерпретації смислу в ситуаціях міжкультурної ділової комунікації. У процесі створення типології вправ визначено три етапи навчання, виділено типи і види вправ для навчання усного професійно орієнтованого усного перекладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1714
ISSN: 1817 8510
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
149723-323695-1-SM.pdf178.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.