Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1728
Назва: The role of motivation in the process of preparing future doctors of philosophy in the conditions of post graguate studies
Автори: Олійник, Ірина Вікторівна
Ключові слова: Key words: motivation, professional motivation, academic teachers, post graduate studies, doctor of philosophy.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Warszava, Polska
Серія/номер: Miedzynarodowe czasopismo naukowe Philology pedagogical sciences Philosophical sciences Сolloquium-journal;№2 (26), Warszava, Polska 2019. – 79 c. – С. 39-42
Короткий огляд (реферат): The analysis of psychological and pedagogical literature concerning the definition of the essence of “motivation” has been carried out in the article. The views of scientists on the formulation of this concept have been studied and analyzed. The role of motivation in the process of professional training of the pedagogue has been determined. The motives have been categorized according to the direction and content. The main conditions that contribute to the formation of positive motivation for students to studying and professional development have been listed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1728
ISSN: 2520-6990
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_ОЛ_ЙНИК.doc117 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.