Споживацька поведінка домашніх господарств як об’єкт інтересу суспільства, держави та бізнесу.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

Розглянуто питання щодо ступеня інтересу суспільства, державних інститутів управління та бізнес-організацій до ринкової поведінки домашніх господарств як споживачів. Виділено та проаналізовано такі аспекти поведінки індивідуальних споживачів: об’єктний, кількісний, вибору суб’єктів пропозиції та територіального вибору придбання товарів.

Опис

Споживачі є великою та важливою групою суб’єктів економічних відносин. Домашні господарства в цій групі займають особливе місце. Домашні господарства-споживачі є надзвичайно важливим, можна сказати, основним сегментом ринку, для більшості підприємств як суб’єктів економічної діяльності, як суб’єктів пропозиції товарів на ринку. Підприємства вступають у конкурентну боротьбу між собою для завоювання споживачів.

Ключові слова

споживач, домашнє господарство, попит, держава, суспільство.

Бібліографічний опис