Споживацька поведінка домашніх господарств як об’єкт інтересу суспільства, держави та бізнесу.
Вантажиться...
Файли
Дата
2017
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
Розглянуто питання щодо ступеня інтересу суспільства, державних інститутів управління
та бізнес-організацій до ринкової поведінки домашніх господарств як споживачів. Виділено та
проаналізовано такі аспекти поведінки індивідуальних споживачів: об’єктний, кількісний, вибору суб’єктів пропозиції та територіального вибору придбання товарів.
Опис
Споживачі є великою
та важливою групою суб’єктів економічних
відносин. Домашні господарства в цій групі
займають особливе місце. Домашні господарства-споживачі є надзвичайно важливим,
можна сказати, основним сегментом ринку,
для більшості підприємств як суб’єктів економічної діяльності, як суб’єктів пропозиції
товарів на ринку. Підприємства вступають у
конкурентну боротьбу між собою для завоювання споживачів.
Ключові слова
споживач, домашнє господарство, попит, держава, суспільство.