Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2795
Назва: Формування попиту на майонез за результатами дослідження його якості та асортименту
Інші назви: Formation of demand for mayonnaise as a result of research into its quality and assortment
Автори: Гуркач, Єлизавета Василівна
Ключові слова: асортимент
якість
дослідження
майонез
попит
Дата публікації: 24-січ-2020
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження споживних властивостей й класифікації майонезу. Проаналізовано харчову цінність майонезу, наведено характеристику сировини для виробництва майонезу, виділено питання формування якості в процесі виробництва майонезу. Вивчено класифікацію майонезу й вимоги до якості, а також до упакування, маркування та зберігання майонезу. Наведено порівняльну характеристику якості досліджуваного майонезу різних виробників. Досліджено структуру асортименту майонезу та майонезних соусів, що реалізуються в супермаркеті ТОВ «АТБ-маркет». Проведено оцінку конкурентоспроможності майонезу. Розглянуто шляхи підвищення ефективності комерційних операцій у ТОВ «АТБ-маркет». Досліджено споживчі переваги на ринку майонезу та його розвиток
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2795
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуркач_Єлизавета_ПТБ-18вм.pdf330.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.