Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2808
Назва: Товарознавча оцінка якості шампуню та визначення його конкурентоспромож
Інші назви: Commodity evaluation of shampoo quality and determination of its competitiveness
Автори: Лазарєва, Світлана Сергіївна
Ключові слова: шампунь
якість
конкурентоспроможність
ринок
асортимент
Дата публікації: 24-січ-2020
Короткий огляд (реферат): Товарознавча оцінка якості шампуню та визначення його конкурентоспроможності. Розглянуто стан ринку косметичних товарів в Україні, залежність функцій шампуню від факторів якості та вимоги до якості шампуню. Проведено товарознавчу оцінку якості шампуню та аналіз асортименту шампуню, що реалізується в мережі ТОВ «АТБ-маркет» Запропоновано систему показників конкурентоспроможності шампунів та проаналізовано конкурентоспроможність шампунів в магазині ТОВ «АТБ-маркет».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2808
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лазарева.pdf93.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.