Дослідження якості і асортименту верхнього одягу та організація продажу непродовольчих товарів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020-01-24

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі надано характеристику процесу організації продажу товарів у системі роздрібної торгівлі, розглянуто теоретичні і практичні методи і специфіка організації продажу непродовольчих товарів у магазині. Досліджено стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку одягу. Надано порівняльну характеристику якості верхнього одягу різних виробників. Проведено дослідження асортименту верхнього одягу у магазині. Визначено показники асортименту: коефіцієнти широти, повноти, стійкості та новизни. Проведено дослідження організації продажу непродовольчих товарів в магазині «Freever». Досліджено складові процесу організації продажів товарів в магазині. Розраховано узагальнюючий показник рівня культури обслуговування покупців в магазині. Надано рекомендації щодо системи заохочень продавців для стимулювання їх до творчої та активної праці.

Опис

Ключові слова

організація продажу товарів показники асортименту, показник рівня культури обслуговування, верхній одяг, показники асортименту, показник рівня культури обслуговування

Бібліографічний опис

Зібрання