Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2824
Назва: Дослідження якості і асортименту верхнього одягу та організація продажу непродовольчих товарів
Інші назви: Research of quality and assortment of outerwear and organization of sale of non-food items
Автори: Мешечко, Аліна Олександрівна
Ключові слова: організація продажу товарів показники асортименту, показник рівня культури обслуговування
верхній одяг
показники асортименту, показник рівня культури обслуговування
Дата публікації: 24-січ-2020
Короткий огляд (реферат): У роботі надано характеристику процесу організації продажу товарів у системі роздрібної торгівлі, розглянуто теоретичні і практичні методи і специфіка організації продажу непродовольчих товарів у магазині. Досліджено стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку одягу. Надано порівняльну характеристику якості верхнього одягу різних виробників. Проведено дослідження асортименту верхнього одягу у магазині. Визначено показники асортименту: коефіцієнти широти, повноти, стійкості та новизни. Проведено дослідження організації продажу непродовольчих товарів в магазині «Freever». Досліджено складові процесу організації продажів товарів в магазині. Розраховано узагальнюючий показник рівня культури обслуговування покупців в магазині. Надано рекомендації щодо системи заохочень продавців для стимулювання їх до творчої та активної праці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2824
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мешечко А.О._ПТБ 18вм.pdf96.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.