Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2826
Назва: Оцінка якості чаю та вдосконалення системи мерчандайзингу
Інші назви: Tea Quality Assessment and Merchandising System Improvement
Автори: Шаповал, Діана Валентинівна
Ключові слова: ефективність використання торгової площі
торговельне підприємництво
споживчі переваги
чай
Дата публікації: 24-січ-2020
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти системи мерчандайзингу на торговельному підприємстві, надана характеристика сучасного етапу розвитку мерчандайзингу у роздрібній торгівлі, проаналізовано поведінку споживачів та визначено особливості візуального мерчандайзингу в магазині. Проведено дослідження якості та асортименту зеленого байхового чаю, в результаті чого виявлено найбільш якісну та споживану продукцію. Проаналізовано ефективність використання торгової площі групами товарів, які реалізуються в магазині. Визначено споживчі переваги щодо чаю. Запропоновано систему заходів щодо удосконалення системи мерчандайзингу в магазині та підтверджена їх ефективність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2826
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шаповал Д.В._ПТБ 18 зс.pdf93.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.