Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2902
Назва: Автентичні матеріали як ефективний засіб забезпечення соціокультурного спрямування процесу навчання іноземної мови
Автори: Коломійчук, І.М.
Ключові слова: іноземна мова, автентичні тексти, іншомовне читання, іншомовна комунікативна компетенція.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Університет імені Альфреда Нобеля
Серія/номер: 1;(13)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості автентичних текстів та їх функції; проаналізовано основні поняття та змістові аспекти автентичності тексту; аргументовано доцільність та актуальність використання автентичних матеріалів з метою формування іншомовної комунікативної компетенції на уроках іноземної мови в старшій школі.
Опис: У зв’язку з глобалізацією інформаційних процесів та засобів масової комунікації зростає статус іноземної мови, що, у свою чергу, визначає сучасні вимоги до рівня оволодіння іноземною мовою та необхідність модернізаціїї його підготовки. Навчальний процесс у школі зазнав трансформаційних перетворень відповідно до соціального замовлення. Практична мета навчання іноземної мови у старшій школі змінилася таким чином: навчання іноземної мови → навчання іноземного мовлення → навчання іншомовної мовленнєвої діяльності → навчання іншомовного спілкування та взаємодії. Проте основним протиріччям сучасного етапу навчання іноземної мови постає той факт, що комунікативні цілі навчання у більшості випадків не реалізовані на практиці, оскільки на сьогодні дійовим залишається формально-мовленнєвий підхід, що спрямований на досягнення предкомунікативних результатів навчання іноземної мови (формування мовної і мовленнєвої компетенції на основі розуміння прикладів і вміння будувати висловлювання за аналогією). У той же час оволодіння іноземною мовою як засобом комунікації, розв’язання реальних завдань спілкування у сучасній школі залишається проблемою. У процесі вивчення іноземної мови читання є одним із важливих видів мовленнєвої діяльності, оскільки впливає на становлення інших видів мовленнєвої діяльності. У зв’язку з цим шкільний процес навчання має бути орієнтований на практичне оволодіння іноземною мовою, а тому у нашому дослідженні проблеми розуміння іноземної мови у процесі читання автентичних матеріалів відводиться значна роль. Актуальність використання автентичних текстів на уроках іноземної мови полягає у їх функціональності, а саме в орієнтації на реальне застосування, адже вони створюють своєрідну ілюзію долучення до природного мовного середовища, а це, у свою чергу, є головним фактором успішного оволодіння іноземною мовою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2902
Розташовується у зібраннях:Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. ​Серія «Педагогіка і Психологія»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf215.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.