Кафедра міжнародного маркетингу Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 90
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020-12Управління маркетинговими інструментами промислового підприємстваКрасовська, Олена Юріївна
2020-11Управління маркетинговими інструментами промислового підприємстваКрасовська, Олена Юріївна
2017Theoretical and Methodical Aspects of Assessing the State of Food Security of the CountryМостова, Анастасія Дмитрівна
2019The European Experience of State Regulation of Food SecurityМостова, Анастасія Дмитрівна
2019Стратегічне забезпечення продовольчої безпеки УкраїниМостова, Анастасія Дмитрівна
2019Механізми інтервенцій у забезпеченні продовольчої безпеки держави: зарубіжний досвід та вітчизняна практикаМостова, Анастасія Дмитрівна
2019-02-20УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АПТЕЧНОЇ МЕРЕЖІ НА ОСНОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЦЬКИХ УПОДОБАНЬЯременко, Світлана Степанівна; Хасіна, Надія Миколаївна; Ягупова, Катерина Віктоівна
2019-07-20Визначення особливостей поведінки споживачів туристичного підприємства за результатами стратегічного аналізуЯременко, Світлана Степанівна; Задоя, Михайло Вячеславович; Каппес, Юлія Петрівна
2017-10-20Специфіка маркетингу юридичних послугЯременко, Світлана Степанівна
2018Особливості розвитку маркетингу територій в умовах цифрової економікиКурочкіна, Ірина Геннадіївна
2018Аналіз впливу маркетингових інформаційних технологій на конкурентоспроможність підприємстваКурочкіна, Ірина Геннадіївна
2011Оценка социально - экономического потенциала регионов как основа формирования стратегии конкурентоспособности национальной экономикиТараненко, Ирина Всеволодовна
2011Інноваційні стратегічні ініціативи ЄСТараненко, Ірина Всеволодівна
2013Модифікація глобалізаційно-інноваційної моделі світової економіки на засадах сталого розвитку: нові виміри конкурентоспроможності-
2016Інноваційна трансформація комплексу маркетингових комунікацій в умовах глобалізаціїТараненко, Ірина Всеволодівна; Яременко, Світлана Степанівна
2017-12-20Специфіка маркетингу юридичних послугЯременко, Світлана Степанівна Савченко Владислав Олександрович
2013Геоінноваційні кластери країн у глобальній економічній системі; Тараненко, Ірина Всеволодівна
2013Strategic analysis of innovation-based competitiveness in the global economyTaranenko, Irina
2011Формування інноваційної парадигми теорії конкуренції в сучасних глобалізаційних умовахТараненко, Ірина Всеволодівна
2011Стратегия как фактор обеспечения экономического благополучия организации в контексте мировых тенденций устойчивого развитияТараненко, Ирина Всеволодовна; Морозов, Юрий Дмитриевич
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 90