Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/404
Назва: СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Красовська, Олена Юріївна
Ключові слова: маркетингові активи; визначення; нематеріальні активи; підприємство; ресурси підприємства.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Бізнес Інформ
Серія/номер: 12;
Короткий огляд (реферат): В статті здійснено порівняльний аналіз найбільш поширених визначень терміну "маркетингові активи". Узагальнюючи представлені підходи, під маркетинговими активами слід розуміти комплекс існуючих нематеріальних ресурсів та продуктів інтелектуальної діяльності персоналу компанії, що уречевлюються у товарах і послугах та забезпечують вищий порівняно з конкурентами рівень довготривалих, довірчих, взаємовигідних відносин та зв’язків зі стейкхолдерами. Проаналізувавши нематеріальні активи підприємств, зроблено висновок, що для харчових підприємств, найбільш суттєвими для забезпечення зростання вартості підприємства є маркетингові та техніко-технологічні нематеріальні активи. У той же час для компаній, що оперують у галузі машинобудування та металургії, визначальними є маркетингові та так звані когнітивні нематеріальні активи, адже для збереження стійкої конкурентної позиції фірми в галузі, а відповідно - і для підвищення капіталізації, визначальними виступатимуть: загальнокорпоративна стратегія, інтелектуальний капітал, а також досвід роботи на ринку та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/404
ISSN: 2222-4459
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародного маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krasovska1.pdf202.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.