СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВА
Вантажиться...
Дата
2017
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Бізнес Інформ
Анотація
В статті здійснено порівняльний аналіз найбільш поширених визначень терміну "маркетингові активи". Узагальнюючи представлені підходи, під маркетинговими активами слід розуміти комплекс існуючих нематеріальних ресурсів та продуктів інтелектуальної діяльності персоналу компанії, що уречевлюються у товарах і послугах та забезпечують вищий порівняно з конкурентами рівень довготривалих, довірчих, взаємовигідних відносин та зв’язків зі стейкхолдерами.
Проаналізувавши нематеріальні активи підприємств, зроблено висновок, що для харчових підприємств, найбільш суттєвими для забезпечення зростання вартості підприємства є маркетингові та техніко-технологічні нематеріальні активи. У той же час для компаній, що оперують у галузі машинобудування та металургії, визначальними є маркетингові та так звані когнітивні нематеріальні активи, адже для збереження стійкої конкурентної позиції фірми в галузі, а відповідно - і для підвищення капіталізації, визначальними виступатимуть: загальнокорпоративна стратегія, інтелектуальний капітал, а також досвід роботи на ринку та ін.
Опис
Ключові слова
маркетингові активи; визначення; нематеріальні активи; підприємство; ресурси підприємства.