Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/658
Назва: NLP, suggestology and stage-acting in teaching English as a second/foreign language
Автори: Тарнопольський, Олег Борисович
Ключові слова: second/foreign language teacher training, NLP, suggestology, stage-acting, teacher-student rapport
Дата публікації: 2016
Видавництво: Innovative Solutions in Modern Science
Короткий огляд (реферат): The article discusses the requirement to improve the system of preparing teachers of English as a second/foreign language by way of introducing the techniques of neuro-linguistic programming, suggestology and stage-acting into their training. The kinship of all the three types of those techniques is shown, and the necessity of training future language teachers in such techniques is proved by demonstrating their crucial role in establishing optimal teacher-student rapport which is the key to success in second/foreign language teaching/learning.
Опис: Tarnopolsky, O. B.NLP, suggestology and stage-acting in teaching English as a second/foreign language / O.B. Tarnopolsky // Innovative Solutions in Modern Science. - 2016. - № 1 (1). - Р. 114-118.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/658
ISSN: 2414-634X
2414-6714
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NLP2016.pdfTarnopolsky, O. B.NLP, suggestology and stage-acting in teaching English as a second/foreign language / O.B. Tarnopolsky // Innovative Solutions in Modern Science. - 2016. - № 1 (1). - Р. 114-118.234.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.