Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/798
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМединська, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2018-01-09T10:16:39Z-
dc.date.available2018-01-09T10:16:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК: 378.147.001.76-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/798-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання організації ефективної іншомовної підготовки науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів в умовах розвитку освітнього простору під впливом глобалізаційних процесів. Розглянуто особливості підходу дорослих до навчання та оптимальні умови для оволодіння іншомовною компетенцією. Проаналізовано існуючі підходи до навчання дорослих іноземної мови з метою визначення основних проблемних питань, серед яких варто зазначити організацію навчального процесу, фінансування проекту та мотиваційні фактори, та запропоновано оптимальні шляхи усунення цих проблем з урахуванням специфіки даної категорії слухачів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПедагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. СумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UA
dc.relation.ispartofseries5 (59);с. 161-168-
dc.subjectмовна та мовленнєва компетенція, освіта дорослих, комунікативно-аналітичний метод, контракт на навчання, іншомовна підготовка фахівців, соціально-комунікативні вміння, інноваційний розвиток освітнього просторуuk_UA
dc.titleОптимізація та вдосконалення організації іншомовної підготовки науково-педагогічних працівників в умовах глобалізаційних змін у галузі вищої освіти Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародного туризму та мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Medynska_stattikonf 2016.doc90.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.