ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ-ПРЕДМЕТНИКІВ ВНЗ ДО ПОДАЛЬШОЇ УЧАСТІ В МІЖНАРОДНИХ ПРОЕКТАХ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ

Ескіз недоступний

Дата

2015

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, СумДПУ ім. А. С. Макаренка

Анотація

У статті розглядаються питання ефективної іншомовної підготовки викладачів фахових дисциплін вищих навчальних закладів України економічного профілю для участі в міжнародних проектах в умовах інноваційного розвитку освітнього простору. Розглянуто особливості підходу дорослих до вивчення іноземної мови, їх переваги та обмежувальні фактори, оптимальні умови для занурення в мовне середовище. Проаналізовано існуючі підходи до навчання іноземної мови майбутніх фахівців з метою розробки методологічних засад для навчання викладачів, тобто досвідчених фахівців, з урахуванням психологічних, соціальних та лінгвістичних факторів. Запропоновано оптимальну організацію навчального процесу на базі зарубіжних навчально-методичних матеріалів з урахуванням специфіки оцінювання та контролю даної категорії слухачів.

Опис

Ключові слова

мовна та мовленнєва компетенція, психолінгвістичні фактори, освіта дорослих, андрагогіка, ділова гра, кейс (конкретне дослідження), мовна підготовка фахівців, занурення, соціально-комунікативні вміння, інноваційний розвиток освітнього простору

Бібліографічний опис