Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/802
Назва: СУЧАСНІ ІНТЕРАКТИВНІ ТА ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Автори: Мединська, Світлана Іванівна
Крамаренко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: інтерактивні технології, інформаційно-комунікаційні технологіївзаємодія, діалог, оптимізація навчального процесу, культура професійного діалогу,системи «студент–викладач», «студент–студент»
Дата публікації: 2014
Видавництво: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, СумДПУ ім. А. С. Макаренка
Серія/номер: 3 (37);с. 280-287
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються сучасні інформаційно-комунікаційні та інтерактивні технології навчання, переваги їх застосування викладачами на практичних заняттях у вищій школі. Показано основні ознаки інтерактивних технологій: побудова навчання на взаємодії студента з навчальним середовищем; зміна взаємодії викладача і студентів: активність педагога поступається місцем активності студентів, а завдання викладача полягає у створенні умов для їх ініціативи; роль викладача як консультанта, організатора, джерело інформації; відсутність домінування будь-якого учасника навчання над іншими. Розглянуто, що інформаційно-комунікаційні технології в освіті через їх потенціал сприяють реалізації таких дидактичних завдань, як підвищення якості освіти на основі взаємозв’язку загальнодидактичних принципів самостійності, активності й систематичності; розширення можливостей для безперервної освіти на основі реалізації принципів послідовності, доступності тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/802
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародного туризму та мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мединська, Крамаренко стаття 2014.doc3.35 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.