Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/812
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМединська, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2018-01-09T12:38:50Z-
dc.date.available2018-01-09T12:38:50Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.otherУДК: 371.261:81’243:004-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/812-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальним проблемам комп’ютерного тестування з іноземної мови як засобу діагностики та контролю умінь і навичок при організації навчального процесу в немовному вищому навчальному закладі з визначенням доцільних меж та умов його застосування. Визначено переваги комп’ютерного тестування над традиційними формами моніторингу якості освіти та його недоліки з аналізом можливих шляхів усунення слабких місць. Розглянуто обмежувальні умови застосування комп’ютерного тестування з урахуванням психологічного аспекту та надано пропозиції для підвищення ефективності існуючих тестових систем та розширення сфери використання комп’ютерних тестів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник ЛДУ БЖД, Львівський державний університет безпеки життєдіяльностіuk_UA
dc.relation.ispartofseries5;с. 186-190-
dc.subjectкомп’ютерне тестування, психологічний підхід, оптимізація, тестова системаuk_UA
dc.titleОБМЕЖУВАЛЬНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОГО ТЕСТУВАННЯ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНИХ ВНЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародного туризму та мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мединська, стаття.doc77.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.