Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/814
Назва: ТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНОМУ ВНЗ
Автори: Мединська, Світлана Іванівна
Ключові слова: тестування, диференціація, психологічний підхід, об’єктивність
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля, Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля
Серія/номер: 2;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено актуальним проблемам тестування з іноземної мови як засобу діагностики та контролю при організації та реалізації диференціації навчання в немовному ВНЗ з визначенням доцільних меж та умов його застосування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/814
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародного туризму та мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мединська С. І. стаття.doc61 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.