Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/814
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМединська, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2018-01-09T12:44:55Z-
dc.date.available2018-01-09T12:44:55Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.otherУДК: 371.261:81’243:004-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/814-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальним проблемам тестування з іноземної мови як засобу діагностики та контролю при організації та реалізації диференціації навчання в немовному ВНЗ з визначенням доцільних меж та умов його застосування.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля, Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеляuk_UA
dc.relation.ispartofseries2;-
dc.subjectтестування, диференціація, психологічний підхід, об’єктивністьuk_UA
dc.titleТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНОМУ ВНЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародного туризму та мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мединська С. І. стаття.doc61 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.