МЕНЕДЖМЕНТ ЗНАНЬ: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ
Вантажиться...
Дата
2016-06-07
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
У статті викладено результати теоретичного дослідження сучасного стану методології навчання майбутніх фахівців щодо створення і подальшого розвитку організаційних знань суб’єктів господарювання. Автори акцентують увагу на необхідності вдосконалення системи підготовки кадрів для підвищення інтелектуального компоненту критичного мислення фахівців, розвитку їх творчості, здатності швидко засвоювати й практично застосовувати нові знання та вміння працювати в команді.
Опис
Ключові слова
ключові слова: організаційні знання, генерація знань, критичне мислення, творче мислення, проблемний метод навчання.