2024-2025 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2024-2025 Бакалаври Маркетинг за Автор "Биханов Тимур Романович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ОСНОВА ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ(2025) Биханов Тимур РомановичУ кваліфікаційній роботі досліджено роль маркетингових досліджень у формуванні ефективної цінової політики підприємства на прикладі ТОВ «Sandora». Визначено вплив споживчого попиту, цінової еластичності та конкурентного середовища на цінову стратегію компанії. Проведено анкетування, SWOT-аналіз, аналіз конкурентів, розрахунок точки беззбитковості та прогноз економічного ефекту. Запропоновано впровадження нових продуктів у різних цінових сегментах, психологічне ціноутворення, A/B тестування та регіональну цінову диференціацію.