2024-2025 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2024-2025 Бакалаври Маркетинг за Автор "Коваленко Анастасія Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА(2025) Коваленко Анастасія ОлександрівнаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню поведінки споживачів як важливого елемента маркетингової діяльності підприємства. У роботі розглянуто основні чинники, що впливають на споживчу поведінку, типи поведінкових моделей, а також взаємозв’язок між поведінкою споживачів та ефективністю реалізації маркетингових стратегій. Проведено аналіз конкретного підприємства, виявлено основні риси поведінки його споживачів та запропоновано рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності.