2024-2025 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2024-2025 Бакалаври Маркетинг за Автор "Комарова Дар’я Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА ВИЗНАЧЕННЯ ШЛЯХІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ(2025) Комарова Дар’я СергіївнаУ кваліфікаційній роботі досліджено теоретико-методичні аспекти конкурентоспроможності продукції підприємства у сфері логістичних послуг. Проведено комплексне маркетингове дослідження компанії ТОВ «Нова пошта», що включає аналіз ринку логістичних послуг України, оцінку зовнішнього та внутрішнього конкурентного середовища, SWOT-аналіз та сегментування ринку. Результати дослідження дозволили ідентифікувати ключові проблеми й можливості для покращення позицій компанії на ринку. Запропоновано низку маркетингових заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, зокрема вдосконалення сервісу, впровадження інноваційних рішень, розвиток персоналізованих послуг та підвищення рівня клієнтської лояльності. Обґрунтовано економічну ефективність запропонованих заходів і сформульовано практичні рекомендації для зміцнення ринкових позицій ТОВ «Нова пошта».