2024-2025 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2024-2025 Бакалаври Маркетинг за Автор "Кремньова Уляна Михайлівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МАРКЕТИНГОВА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ(2025) Кремньова Уляна МихайлівнаУ кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні та методичні основи формування та забезпечення маркетингової конкурентоспроможності підприємства. Проведено всебічний аналіз маркетингової діяльності корпорації «Біосфера», виявлено основні чинники, що впливають на його позиції на ринку, а також здійснено маркетинговий аудит. З урахуванням специфіки продукції підприємства та конкурентного середовища розроблено практичні рекомендації щодо підвищення маркетингової конкурентоспроможності, зокрема запропоновано впровадження товарної моделі організації відділу маркетингу, що дозволить ефективніше адаптувати маркетингові інструменти до потреб споживачів. Також рекомендовано здійснювати внутрішній маркетинговий аудит двічі на рік для своєчасного виявлення проблем і реалізації коригувальних заходів. Застосування запропонованих заходів сприятиме зміцненню ринкових позицій корпорації «Біосфера» та забезпеченню його сталого розвитку в умовах конкурентного середовища.