2020-2021 н.р. Соціально-педагогічна діяльність (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2020-2021 н.р. Соціально-педагогічна діяльність (Студенти) за Автор "Олійник, Ірина Вікторівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування соціально-реабілітаційної компетентності у майбутніх соціальних працівників(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Олійник, Ірина ВікторівнаУ кваліфікаційному дослідженні розроблено і науково обґрунтовано основні положення концепції формування у майбутніх соціальних працівників соціально- реабілітаційної компетентності, що передбачає формування системи відповідних тань, оцінок, поглядів; власної особистості як майбутнього професіонала; розуміння і тлумачення сутності реабілітаційного процесу як відновлення гармонії між особистістю та навколишнім середовищем; формування умінь організовувати реабілітаційне середовище. Концептуальні підходи експериментального дослідження реалізовані внаслідок упровадження моделі формування у майбутніх соціальних працівників соціально-реабілітаційної компетентності, що передбачає структурування - навчальних дисциплін, посилення практичної складової фахової підготовки. Для перевірки ефективності моделі формування у майбутніх соціальних працівників соціально-реабілітаційної компетентності конкретизовано критерії (ціннісно-змістовий, когнітивний, процесуальний), обрано показники, що відображають змістове наповнення кожного з цих критеріїв. Розроблено методичні засади успішного формування у майбутніх соціальних працівників соціально-реабілітаційної компетентності, що охоплюють змістове наповнення експериментальних дисциплін, добір інноваційних форм і методів у поєднанні з традиційними, визначення педагогічних умов формування у майбутніх соціальних працівників соціально-реабілітаційної компетентності.