2024
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2024 за Автор "Денисенко, Дмитро"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сучасні стратегії розвитку ТНК на світовому ринку(2024) Денисенко, ДмитроУ роботі розглянуто теоретичні підходи до формування маркетингових стратегій в умовах світового автомобільного ринку; визначено основні форми освоєння ринків країн світу автомобільними ТНК; оцінено інновації як фактор світового маркетингового лідерства для автомобільних ТНК; досліджено основні зміни в глобальному виробництві та споживанні автомобілів з початку XXI ст.; аналіз ринкової діяльності провідних європейських автомобільних ТНК і визначення діючих на них конкурентних сил; досліджено фактори впливу на маркетингові стратегії провідних світових автовиробників в поточних умовах світового ринку; виявлено регіональну специфіку маркетингових стратегій європейських автомобільних ТНК; обґрунтовано маркетингові стратегії з боку ТНК в інтернаціоналізації виробництва та продажів автомобілів. Впровадження розроблених автором рекомендацій і методичних положень дозволить сформувати ринкові стратегії європейських автомобільних транснаціональних корпорацій в умовах турбулентності світового автомобільного ринку