Перегляд за Автор "Kapnina, H.I."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Grundlagen Der Selbstevaluation Zum Unterricht: Linguodidaktischer Aspekt.(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019) Kapnina, H.I.Статтю присвячено аналізу самоевалюації як складової професійного розвитку сучасного викладача-лінгвіста. У контексті загальної тенденції до зміни професійних стандартів практикуючого філолога в останні роки особливого значення набуває самоевалюація, яка належить до основних компетенцій, які надають можливість тим, хто навчає, усвідомити свої слабкі та сильні сторони, критично мислити та діяти, визнавати прогалини у своїй професійній діяльності. Різноманітні евалюаційні та рефлексійні методи, зокрема самоевалюація, є складовою педагогічного повсякдення у багатьох европейських країнах. Дослідити її основні положення – мета цієї роботи.