Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Українська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Українська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Morenets V.V."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Ice cream market research and introduction of a new product onto the market
    (2023) Morenets V.V.
    The bachelor's thesis the theoretical and methodological bases of marketing activities for the launch of a new product were considered, market segmentation and research of the marketing complex of a new type of ice cream were conducted, approaches to evaluating the effectiveness of the development of a new ice cream were determined, and recommendations were developed for the introduction of a new product to the ice cream market in Ukraine «Lasunka». Taking into account the nature of the activity of the enterprise «Lasunka» and the competitive environment in the ice cream market, it is recommended to conduct marketing research and segmentation, use targeting and positioning marketing in order to successfully introduce a new product and occupy a niche in the ice cream market.

Університет ім. Альфреда Нобеля © 1993-2025

  • Налаштування куків
  • Зворотній зв'язок