Філологія (прикладна лінгвістика) (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Філологія (прикладна лінгвістика) (Студенти) за Ключові слова "методичні рекомендації"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ефективні прийоми розвитку говоріння уроках з англійської мови у 8 класі СЗОШ(2024-01-15) Малашенко О.С.Робота присвячена дослідженню методів навчання говоріння на уроках англійської мови у 8 класі середньої загальноосвітньої школи. На тлі чинного законодавства України виявлено місце іноземної мови у системі загальної середньої освіти. Була осмислена література, присвячена проблемам говоріння з різних точок зору та вираження його як виду навчальної діяльності. Метод навчання говоріння досліджено на предмет освітнього потенціалу у контексті викладання та вивчення англійської мови. Здійснено ґрунтовний аналіз модельної навчальної програми та одного із підручників з англійської мови, затверджених МОН, особливу увагу приділено дослідженню методів навчання говоріння на уроках англійської мови у 8 класі у їхніх межах. Результатами дослідження запропоновано до уваги розробки: фрагменти уроків і методичні рекомендації для вчителів та учнів.Документ Прийоми вивчення граматики англійської мови при підготовці до ЗНО(2024-01-15) Пушкаренко М.В.Робота присвячена дослідженню прийомів вивчення граматики англійської мови при підготовці до ЗНО у 10-11 класі. На тлі чинного законодавства України виявлено місце іноземної мови у освітньому просторі сучасної середньої школи. Була осмислена література, присвячена проблемам вивчення граматики з різних точок зору та вираження його як виду навчальної діяльності. Здійснено ґрунтовний аналіз модельної навчальної програми та двох підручників з англійської мови, затверджених МОН. Результатами дослідження запропоновано до уваги розробки: аналіз підручників та певні методичні рекомендації для вчителів та учнів.