Маркетинг (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Маркетинг (Студенти) за Ключові слова "A&D Garage"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ЦИФРОВА ТР АНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГУ ПІД ВПЛИВОМ СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПР АКТИЦІ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ(2025) Ткаченко Богдан МихайловичУ кваліфікаційній роботі досліджено особливості цифрової трансформації маркетингової діяльності малого та середнього бізнесу в умовах стрімкого розвитку цифрових технологій. Розглянуто ключові інструменти цифрового маркетингу: штучний інтелект, чат-боти, Big Data, алгоритмічні закупівлі реклами, автоматизація маркетингових процесів, персоналізація реклами, використання доповненої та віртуальної реальності. Здійснено аналіз практики впровадження цифрових інструментів на прикладі автосервісу «A&D Garage», виявлено переваги, бар’єри та ризики цифрової трансформації. Розроблено практичні рекомендації щодо ефективного впровадження цифрових технологій у маркетингову стратегію малого бізнесу, з урахуванням етичних та правових аспектів.