Педагогіка вищої школи (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Педагогіка вищої школи (Студенти) за Ключові слова "андрагогічний підхід"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Міждисциплінарний підхід у підвищенні кваліфікації лікарів-психотерапевтів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2025) Соломевич Дар'я ОлегівнаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню міждисциплінарного підходу у підвищенні кваліфікації лікарів-психотерапевтів та його впливу на якість професійної підготовки. У вступі обґрунтовується актуальність обраної теми, формулюються мета, завдання дослідження, визначаються методи проведення досліджень, вказується об'єкт і предмет дослідження, практична значущість кваліфікаційної роботи. Перший розділ присвячено теоретичним основам впровадження міждисциплінарного підходу, розкриттю сутності поняття "міждисциплінарний підхід", особливостям впровадження міждисциплінарних методів навчання, аналізу компонентів професійної компетентності лікарів-психотерапевтів та значущості технологічної складової у підвищенні їх кваліфікації. У другому розділі проаналізовано сучасні підходи та моделі міждисциплінарної освіти, здійснено огляд актуальних методів підвищення кваліфікації, досліджено різні моделі міждисциплінарної освіти та роль компетентнісного підходу в психотерапії. У третьому розділі представлено практичне впровадження та аналіз результатів дослідження міждисциплінарного підходу, описано методику міждисциплінарної кваліфікації, проаналізовано отримані результати та надано пропозиції щодо їх практичного застосування. Висновки містять основні результати проведених досліджень та рекомендації щодо впровадження міждисциплінарного підходу у систему підвищення кваліфікації лікарів-психотерапевтів.