2024-2025 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2024-2025 Бакалаври Маркетинг за Ключові слова "digital-маркетинг"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА(2025) Чернінська Катерина ВікторівнаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню маркетингової діяльності ТОВ «SOVA Production Studio» в контексті її впливу на поведінку споживачів. Метою дослідження є удосконалення маркетингової діяльності ТОВ “SOVA Production Studio” для посилення її впливу на цільових споживачів. У роботі проаналізовано чинники, що формують споживчу поведінку, здійснено сегментацію цільової аудиторії підприємства, проведено SWOT-аналіз та оцінку ефективності поточних каналів комунікації. Результати дослідження засвідчили високий рівень задоволеності клієнтів послугами компанії, стабільне зростання фінансових показників після адаптації до умов війни, а також доцільність впровадження нових маркетингових заходів — запуску YouTube-каналу, CRM-системи та посилення відеокомунікації в соцмережах. Запропоновані заходи мають на меті зміцнення взаємодії з клієнтами, підвищення лояльності та розширення ринкової присутності компанії.