2024-2025 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2024-2025 Бакалаври Маркетинг за Ключові слова "digital- маркетинг"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив міжнародної співпраці на формування позитивного іміджу підприємства (на прикладі бізнес- школи IBS)(2025) Скопець Єлизавета СергіївнаВ кваліфікаційній роботі бакалавра Досліджено теоретичні основи формування корпоративного іміджу. Проведено аналіз маркетингового середовища IBS, виявлено слабкі сторони — низький рівень digital-присутності та нестачу англомовного контенту. Розроблено рекомендації щодо покращення іміджу через SEO-лендінги, англомовний онлайн-курс, подкасти, LinkedIn, email- воронки та активізацію участі у програмі Erasmus+. Стратегія спрямована на підвищення конкурентоспроможності IBS на міжнародному рівні.