Магістри Управління навчальним закладом (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Магістри Управління навчальним закладом (Студенти) за Ключові слова "управління"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегічне управління розвитком закладу загальної середньої освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Стецун І.Ю.Кваліфікаційна робота присвячена проблемі управління розвитком закладів загальної вищої освіти. У вступі обґрунтовується актуальність обраної теми, формулюються мета, завдання дослідження, обираються методи проведення досліджень, вказується об'єкт і предмет дослідження, практична значущість кваліфікаційної роботи. Перший розділ присвячено вивченню передумов виникнення і сутності стратегічного управління; розкрито сутність поняття “стратегія” та наведено її класифікацію, проаналізовано еволюцію наукових поглядів на стратегічне управління та досліджено основні засади та етапи здійснення стратегічного управління в галузі освіти. У другому розділі розкрито методичні засади та результати емпіричного дослідження щодо формування та провадження стратегії управління розвитком закладу загальної середньої освіти; здійснено стратегічний аналіз та оцінку діяльності навчального закладу; представлено методичні рекомендації щодо удосконалення та підвищення ефективності стратегічного управління закладами освіти. Висновки містять основні результати проведених досліджень.Документ Формування готовності у педагогів до управління інноваційними процесами в закладі загальної середньої освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Надточій С.М.З’ясовано, що одним із спеціальних видів управлінської діяльності є управління інноваційними процесами в школі, без якого в наш час важко досягти цілей діяльності освітньої організації. Воно передбачає орієнтацію у цілісній системі школи і перебуває у тісному зв’язку з психологічними особливостями планування, організації та контролю освітніх структур. Проаналізовано соціально-психологічні проблеми управління з точки зору сучасних зарубіжних і вітчизняних підходів та обґрунтовано основні напрямки їх використання при дослідженні психологічних особливостей управління інноваційними процесами в школі. Визначено, що необхідною основою впровадження управлінської діяльності щодо інновацій в школі є застосування системного, діяльнісного, проблемно-функціонального та програмно-цільового підходів. Ефективність управління інноваціями в школі залежить від рівня готовності учасників освітнього процесу до управлінської діяльності. Готовність суб’єкта навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі – це комплекс взаємопов’язаних та взаємообумовлених психологічних якостей, система його настановлень, які забезпечують успішну взаємодію всіх суб’єктів управлінської діяльності та ефективність управління в цілому. Здійснено системний аналіз змісту, структури та психологічних особливостей управління інноваційними процесами в школі. З’ясовано психологічні особливості впровадження системного підходу в управлінні інноваційними процесами в школі. Визначено зміст і структуру психологічної готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами у школі та розроблено методику її дослідження. Визначено критерії та рівні психологічної готовності учасників навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі. Розроблено та експериментально перевірено шляхи та умови формування готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами у школі. Розроблено психолого-педагогічні заходи з метою підвищення рівня психологічної готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами у школі.