2024-2025 Магістри Інформаційні технології
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2024-2025 Магістри Інформаційні технології за Ключові слова "iOS"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ “Медична інформаційна система”(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2025) Булгадаров Дмитро КареновичТема дослідження. У даній роботі здійснено розробку й детальний аналіз інформаційної системи, орієнтованої на вдосконалення процесів у медичному закладі. Метою розробки є створення комплексного рішення, яке здатне суттєво підвищити ефективність і продуктивність роботи медичного персоналу за рахунок оптимізації обліку пацієнтів, покращення доступу до медичних даних та впровадження сучасних технологій для мобільних пристроїв. Завдяки розробленому мобільному додатку передбачається оперативне опрацювання інформації про пацієнтів та спрощення щоденних робочих процесів, що, у свою чергу, покращуватиме якість та швидкість надання медичних послуг. Мета дослідження. Основна мета полягає у проєктуванні та впровадженні медичної інформаційної системи з інтегрованим мобільним додатком, яка: 1. Забезпечуватиме швидкий та зручний доступ до необхідних пацієнтських даних у будь-який час і з будь-якого місця. 2. Скорочуватиме часові затрати на обробку, аналіз та оновлення медичної інформації. 3. Підвищуватиме рівень безпеки, конфіденційності та надійності збереження медичних даних за рахунок застосування сучасних методів захисту. 4. Покращуватиме якість сервісу для пацієнтів та оптимізуватиме управління клінічними процесами на рівні всієї установи. Методика дослідження. Для досягнення визначеної мети використано низку методів та підходів: 1. Аналіз літератури та аналогів. Проведено комплексний огляд сучасних медичних інформаційних систем, включно з мобільними додатками. Проаналізовано їхні основні функціональні можливості, переваги й недоліки, а також технологічні рішення для реалізації. 2. Експертна оцінка. До обговорення та оцінки критичних вимог і функцій потенційної системи залучено спеціалістів із галузі медицини. Зібрані пропозиції та рекомендації щодо найбільш важливих компонентів програмного забезпечення, а також критеріїв ефективності та безпеки. 3. Аналіз вимог. На основі результатів експертної оцінки та вивчення існуючих рішень сформульовано вимоги до нової інформаційної системи, враховуючи особливості робочих процесів у медичному закладі, потреби лікарів, медсестер, адміністрації та пацієнтів. Результати дослідження. У результаті роботи створено інформаційну систему з інтегрованим мобільним додатком, яка: 1. Має модулі для обліку пацієнтів: реєстрація, ведення історії хвороби, моніторинг лікування та формування електронної медичної картки. 2. Здійснює призначення та контроль лікування: надає можливість медикам швидко вносити зміни, контролювати та оцінювати прогрес пацієнта, а також формувати рекомендації для подальшого лікування. 3. Виконує аналіз медичних даних та формує звітність: дає змогу оперативно збирати статистичну інформацію, обробляти показники здоров’я пацієнтів і створювати аналітичні звіти для подальшого стратегічного планування. 4. Реалізує сучасні підходи з розробки програмного забезпечення та баз даних: використання гнучких технологій зберігання та обробки даних гарантує високу продуктивність, швидкодію та захист інформації. Практичне значення. Запропонована інформаційна система з мобільним додатком має вагоме практичне значення для широкого кола медичних закладів (поліклінік, лікарень, приватних клінік, діагностичних центрів тощо). Її впровадження: • Дозволяє суттєво зекономити час на введенні та пошуку даних, що мінімізує кількість адміністративних помилок та дублювань. • Підвищує оперативність надання допомоги за рахунок швидкого доступу до історії хвороби пацієнта та призначених процедур. • Сприяє покращенню взаємодії між лікарями різних відділень та підвищенню рівня інформованості пацієнтів про стан свого здоров’я. • Забезпечує більш ефективне управління ресурсами медичного закладу, у тому числі плануванням роботи персоналу та використанням обладнання.Документ Ігровий додаток "Mystery Doors(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2025) Резун Єлизавета ОлександрінаІндустрія комп'ютерних ігор за останні десятиліття перетворилася на один із найприбутковіших секторів розваг, охоплюючи мільйони гравців у всьому світі. Завдяки доступності сучасних технологій, комп'ютерні ігри стали інтерактивним і популярним засобом дозвілля, а також потужним інструментом для розвитку навичок, тренувань і навіть навчання. Від симуляторів для авіапілотів до освітніх ігор, можливості цієї галузі вражають своєю глибиною і різноманіттям. "Mystery Doors" є яскравим прикладом гри, яка поєднує елементи квесту, головоломок і містичних пригод, створюючи унікальний досвід для гравців. Основна концепція гри побудована навколо дверей, кожна з яких веде до нового, непередбачуваного випробування. Завдяки використанню середовища розробки Unity, гра забезпечує мультиплатформенність і доступність як для комп’ютерів, так і для мобільних пристроїв. Unity надає широкий спектр інструментів для розробки 2D-ігор, дозволяючи ефективно реалізувати інтерактивний контент, графіку і динамічні механіки. Однією з ключових особливостей Mystery Doors є випадкова система генерації рівнів, яка гарантує, що кожен раунд гри є унікальним. Це підвищує рівень реграбельності, оскільки гравці не можуть передбачити, яке завдання чи небезпека чекає на них за наступними дверима. Такий підхід до ігрового дизайну допомагає підтримувати інтерес користувачів навіть після багаторазового проходження гри. Серед переваг проєкту: - Інтерактивні головоломки різного рівня складності. Гравцям доведеться вирішувати логічні завдання, використовуючи підказки та аналізуючи ситуації. Завдання можуть бути як простими таймерними випробуваннями, так і складними комбінаційними задачами. - Елементи містики та жаху. Механіки несподіваних подій, звукові ефекти і 5 візуальні спецефекти створюють напружену атмосферу, яка тримає гравців у напрузі. - Динамічний геймплей. Поєднання елементів виживання і логічних задач вимагає від гравця швидкого мислення і стратегічного планування дій. - Просте управління і навчання. Інтуїтивний інтерфейс і зручне управління дозволяють легко зрозуміти базові механіки, але зберігають простір для розвитку навичок. Проєкт також має великий потенціал для розширення: - Додавання нових тематичних кімнат і загадок. - Впровадження системи оцінювання результатів для створення рейтингових таблиць. - Створення багатокористувацького режиму для спільного проходження або змагань. Розробка подібного проєкту вимагає врахування технічних викликів. Серед них: - Тестування на різних платформах. Гра повинна стабільно працювати як на високопродуктивних комп'ютерах, так і на мобільних пристроях зі слабкими характеристиками. - Оптимізація продуктивності. Для забезпечення плавного ігрового процесу необхідно мінімізувати витрати ресурсів системи, що особливо актуально для мобільних платформ. - Робота з користувацьким інтерфейсом (UI). Важливо створити зрозумілий і візуально привабливий інтерфейс, який адаптуватиметься до різних розмірів екранів. Попри виклики, використання Unity як рушія розробки забезпечує значні переваги. Unity підтримує інтеграцію з великою кількістю інструментів і бібліотек для анімацій, обробки звуку, фізики та роботи зі штучним інтелектом. Крім того, ця платформа дозволяє швидко оновлювати гру і додавати новий контент без значних витрат часу. Таким чином, "Mystery Doors" не тільки створює захопливий ігровий досвід, 6 а й відкриває широкі можливості для розвитку в майбутньому. Це проєкт, який може стати основою для нових ідей і вивчення сучасних підходів до геймдизайну. Завдяки своєму дизайну, унікальній концепції і технологічним можливостям, ця гра здатна зайняти гідне місце серед популярних логічних квестів