2021 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2021 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність) за Ключові слова "асортимент"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Удосконалення збутової діяльності торговельного підприємства ТОВ "Будмаркет"(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Штепа Марія ОлексіївнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти управління збутової діяльністю торговельного підприємства. Проаналізовано сутність та маркетингові засади збутової діяльності, розглянуто принципи управління збутом. Досліджено економічну діяльність торговельного підприємства ТОВ Будмаркет". Проведено аналіз фінансово-господарської та збутової діяльності підприємства. Надано напрями подальшої оптимізації. Розглянуто заходи щодо підвищення ефективності збуту ТОВ "Будмаркет", та наведено оцінку їх ефективності. За допомогою сучасних методів комунікації розроблено стратегію підвищення ефективності збуту.Документ Удосконалення системи менеджменту якості за порівняльним аналізом асортименту і якості жіночого взуття(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Черкес Світлана СергіївнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти та тенденції розвитку ринку жіночого взуття. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку жіночого взуття. Наведено загальну класифікацію та характеристику асортименту жіночого взуття. Систематизовано показники якості жіночого взуття. Досліджено якість жіночого взуття у взуттєвому магазини «Mida». Проведено аналіз структури асортименту жіночого взуття у магазині «Mida». Розглянуто шляхи вдосконалення системи менеджменту якості у магазині «Mida». Вивчено основні підходи до управління якістю за системою ISO-9000. Представлено менеджмент якості магазину «Mida» як напрям його діяльності. Наведено заходи щодо удосконалення системи менеджменту якості.Документ Шляхи активізації продажів парфумерних виробів в спеціалізованих торговельних підприємствах(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Мілінчук Ганна СергіївнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження методів продажів. Проаналізовано стан і тенденції ринку парфумерних товарів, розглянуті сучасні методи продажів парфумерних товарів та методичні підходи до оцінки якості парфумерних виробів. Досліджено діяльність торговельної мережі "Бомонд" та її асортиментний ряд. Проведено оцінку якості парфумерних виробів в торгівельній мережі. Надано пропозиції щодо збільшення обсягів продажу за допомогою активних методів продажів, створено он-лайн платформу магазину та розроблено програму з підбору парфуму відповідно до запитів споживачів. За рахунок сегментування ринку парфумерних товарів в ТМ "Бомонд" визначено портрет потенційного покупця та розроблено рекламну компанію.