Інформаційні технології (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Інформаційні технології (Студенти) за Ключові слова "Android"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Telegram-бот автоматизованого підбору та придбання товарів в інтернеті(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2022) Глухов Ігор КостянтиновичГлухов І.К Автоматизований підбір та придбання товарів в інтернеті через Telegram бот. У роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти сучасних діючих Telegram ботів та виявлено підходи, засоби та методи розробки. Метою кваліфікаційної роботи є створення та розробка програмного продукту який допомагає знайти одяг або взуття зі знижкою. В результаті виконання кваліфікаційної роботи був розроблений Telegram бот який знаходить одяг або взуття з чинною знижкою.Документ Розробка кросплатформного мобільного додатку “Щоденник(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2022) Мільков Олексій ГригоровичМільков О.Г. Розробка кросплатформного мобільного додатку «Щоденник». У роботі досліджена тема створення та розробки кросплатформного мобільного додатку В результаті виконання кваліфікаційної роботи був розроблений кросплатформний мобільний додаток з підтримкою платформ IOS і Android, який дозволяє вести щоденник а також планувати задачі. На основі існуючих технологій були проаналізовані переваги та недоліки кожної, та була обрана найбільш підходяща для виконання роботиДокумент Розробка та реалізація мобільного застосунку для ресторанного бізнесу на платформі Android(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2024) Мікулін Олексій ГеоргійовичРобота складається з вступу, трьох головних розділів, висновків та списку використаних джерел літератури. Загальна кількість сторінок становить 68, включаючи 40 рисунків, 1 таблиця, посилання на 14 літературні джерела та 1 додатків. У роботі детально описано процеси моделювання додатку, включаючи use case diagrams, процеси розробки на мові програмування Java та процеси тестування готового продукту. Метою роботи є розробка та реалізація мобільного застосунку на платформі Android для ресторанного бізнесу. У роботі були використані методи аналізу вимог, проектування та програмування на мові Java з використанням середовища розробки Android Studio. Результатом є розроблений застосунок, який включає в себе функціонал замовлення страв та бронювання столиків для ресторанних закладів. Новизна роботи полягає в реалізації зручного та ефективного інструменту для управління ресторанним бізнесом на платформі Android. Рекомендації щодо використання результатів роботи включають можливість розширення функціоналу застосунку та адаптацію його під конкретні потреби ресторану.Документ Ігровий додаток "Mystery Doors(УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2025) Резун Єлизавета ОлександрінаІндустрія комп'ютерних ігор за останні десятиліття перетворилася на один із найприбутковіших секторів розваг, охоплюючи мільйони гравців у всьому світі. Завдяки доступності сучасних технологій, комп'ютерні ігри стали інтерактивним і популярним засобом дозвілля, а також потужним інструментом для розвитку навичок, тренувань і навіть навчання. Від симуляторів для авіапілотів до освітніх ігор, можливості цієї галузі вражають своєю глибиною і різноманіттям. "Mystery Doors" є яскравим прикладом гри, яка поєднує елементи квесту, головоломок і містичних пригод, створюючи унікальний досвід для гравців. Основна концепція гри побудована навколо дверей, кожна з яких веде до нового, непередбачуваного випробування. Завдяки використанню середовища розробки Unity, гра забезпечує мультиплатформенність і доступність як для комп’ютерів, так і для мобільних пристроїв. Unity надає широкий спектр інструментів для розробки 2D-ігор, дозволяючи ефективно реалізувати інтерактивний контент, графіку і динамічні механіки. Однією з ключових особливостей Mystery Doors є випадкова система генерації рівнів, яка гарантує, що кожен раунд гри є унікальним. Це підвищує рівень реграбельності, оскільки гравці не можуть передбачити, яке завдання чи небезпека чекає на них за наступними дверима. Такий підхід до ігрового дизайну допомагає підтримувати інтерес користувачів навіть після багаторазового проходження гри. Серед переваг проєкту: - Інтерактивні головоломки різного рівня складності. Гравцям доведеться вирішувати логічні завдання, використовуючи підказки та аналізуючи ситуації. Завдання можуть бути як простими таймерними випробуваннями, так і складними комбінаційними задачами. - Елементи містики та жаху. Механіки несподіваних подій, звукові ефекти і 5 візуальні спецефекти створюють напружену атмосферу, яка тримає гравців у напрузі. - Динамічний геймплей. Поєднання елементів виживання і логічних задач вимагає від гравця швидкого мислення і стратегічного планування дій. - Просте управління і навчання. Інтуїтивний інтерфейс і зручне управління дозволяють легко зрозуміти базові механіки, але зберігають простір для розвитку навичок. Проєкт також має великий потенціал для розширення: - Додавання нових тематичних кімнат і загадок. - Впровадження системи оцінювання результатів для створення рейтингових таблиць. - Створення багатокористувацького режиму для спільного проходження або змагань. Розробка подібного проєкту вимагає врахування технічних викликів. Серед них: - Тестування на різних платформах. Гра повинна стабільно працювати як на високопродуктивних комп'ютерах, так і на мобільних пристроях зі слабкими характеристиками. - Оптимізація продуктивності. Для забезпечення плавного ігрового процесу необхідно мінімізувати витрати ресурсів системи, що особливо актуально для мобільних платформ. - Робота з користувацьким інтерфейсом (UI). Важливо створити зрозумілий і візуально привабливий інтерфейс, який адаптуватиметься до різних розмірів екранів. Попри виклики, використання Unity як рушія розробки забезпечує значні переваги. Unity підтримує інтеграцію з великою кількістю інструментів і бібліотек для анімацій, обробки звуку, фізики та роботи зі штучним інтелектом. Крім того, ця платформа дозволяє швидко оновлювати гру і додавати новий контент без значних витрат часу. Таким чином, "Mystery Doors" не тільки створює захопливий ігровий досвід, 6 а й відкриває широкі можливості для розвитку в майбутньому. Це проєкт, який може стати основою для нових ідей і вивчення сучасних підходів до геймдизайну. Завдяки своєму дизайну, унікальній концепції і технологічним можливостям, ця гра здатна зайняти гідне місце серед популярних логічних квестів