Кафедра іноземних мов
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра іноземних мов за Автор "Мединська, Світлана Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 21
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ M-learning у процесі медіаосвіти та вивчення іноземної мови(Communications and Communicative Technologies, 2023) Мединська, Світлана Іванівна; Блинова Н.М.Мета даної статті полягає у вивченні можливостей англомовних мобільних додатків для медіаосвіти, які доступні на платформі Google Play. Основний акцент робиться на їх дидактичному потенціалі, зокрема на їх здатності формувати навички медіаграмотності та покращувати рівень володіння англійською мовою. У якості об’єкту вивчення обрано додаток "Journalism & Mass Communication" від Edutainment Ventures - Making Games People Play. Цей вибір обумовлений привабливістю та успішним досвідом його використання. Також було досліджено інші проекти, які акцентують увагу на роботі з англомовними текстами та розширенні словникового запасу. Серед них: "Journalism" від SQSTECH, "Journalism Textbook" від Courses Books, "Journalism course" від APLUS, "Media and Information Literacy" від PERCDC Learnhub, "Journalism Dictionary Offline" від EasyGoing та "Journalism Dictionary" від Pocket Dictionary. Для оцінки функціоналу застосунків залучено фокус-групу із студентів Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара, які навчаються за спеціальністю 061 "Журналістика" на різних рівнях вищої освіти. Загалом у групі було 17 осіб, зокрема 12 студентів бакалаврської програми, 4 — магістерської та 1 аспірант. Ефективність та неефективність опцій застосунків були визначені шляхом аналізу результатів анкетування, проведеного серед учасників фокус-групи. Загальний аналіз додатків для медіаграмотності та медіаосвіти свідчить про те, що мобільне навчання є актуальним та ефективним інструментом у навчальному процесі. Проте воно не може повністю замінити традиційну освіту. Різноманітність функціоналу, підходів до контенту та залучення аудиторії підкреслює важливість створення мобільних додатків, які відповідають конкретним освітнім програмам. Мобільне навчання має великий потенціал для підвищення ефективності позашкільної освіти. Використання мобільних додатків під час медіаосвіти та вивчення англійської мови має значний дидактичний потенціал. Результати дослідження підтверджують доцільність інтегрованого підходу до навчання, що комбінує вивчення предмета з освоєнням іноземної мови. Оскільки в Україні набуває актуальності вивчення англійської мови, поєднання цих двох напрямів вважається цілком обґрунтованим.Документ SPECIFICS OF METHODOLOGICAL ASPECTS OF TEACHING ENGLISH TO RESEARCH AND EDUCATIONAL PERSONNEL AT HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS IN THE PERSPECTIVE OF INNOVATIVE DEVELOPMENT OF UKRAINE’S EDUCATIONAL AREA(Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля, серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2016) Мединська, Світлана ІванівнаThe paper presents the advantages of efficient techniques of teaching foreign languages to research and education personnel, post-graduate students in higher educational establishments in Ukraine. Under the current conditions of innovative development and integration requirements in education, effective language training that contributes into further international cooperation is substantiated in the article. The available teaching methods and approaches to adult language acquisition have been analyzed in order to provide the most appropriate methodological principles and ways to organize the effective training taking into account psychological, social and linguistic peculiarities of target learners.Документ THE SCOPE OF APPLICATION OF COMPUTER TESTING IN THE CONTEXT OF CULTURAL AND MOTIVATIONAL ASPECTS WHILE FORMING THE FOREIGN LANGUAGE COMPETENCE OF UNDERGRADUATE TOURISM STUDENTS(Університет імені Альфреда Нобеля, 2018) Мединська, Світлана ІванівнаУ статті розглядаються актуальні питання комп’ютерного тестування як засобу контролю набутих навичок при формуванні іншомовної компетенції з метою визначення раціональних меж його застосування на прикладі студентів галузі туризму. Розглянуто обмеження при застосуванні комп’ютерного тестування з урахуванням мотиваційних і культурних аспектів, а також запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності існуючих тестових систем та визначення сфери їх застосування.The article deals with the relevant issues of computer testing as a means of control of the acquired skills while forming the foreign language competence with a view to defining the reasonable scope of its application with the undergraduate tourism students taken as an example. Constraints of computer testing application have been considered taking into consideration the motivational and cultural aspects, as well as recommendations on improving efficiency of the existing test systems and defining the scope of their application have been made.Документ THE STRATEGIC APPROACH TO FORMING THE FOREIGN LANGUAGE COMPETENCE OF WOULD-BE EXPERTS IN THE FRAMEWORK OF THE CONTEMPORARY EDUCATIONAL STANDARDS(Університет імені Альфреда Нобеля, 2017) Мединська, Світлана ІванівнаThe paper presents the issue of application of strategic management with the view of forming students’ foreign language competence as a constituent of their professional training at higher educational institutions. The main components and stages of the strategic approach with defining specifics of their use in an educational setting and conditions of their effective implementation for optimal organization of teaching would-be experts in the framework of contemporary requirements for higher education have been analyzed.Документ ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОХОСТИНГУ TED TALKS ЯК РЕСУРСУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ МЕТОДИКИ CLIL(Навчально-науковий інститут філології Київського націона льного університету імені Тараса Шевченка, 2023) Мединська, Світлана ІванівнаДокумент Кейс-метод як інструмент підсилення ефективності комунікації в полікультурному середовищі (на прикладі вивчення ділової іноземної мови)(Освітологічний дискурс, 2023) Мединська, Світлана ІванівнаThe article covers the issue of using the case method as a type of interactive technology and the conditions for its successful application aimed at enhancing effectiveness of communication in multicultural settings of students of non-language majors with business degree specializations while studying business English. The potential of the case method as a technology correlating with the components of the communication competence in multicultural settings in the context of studying business English is analyzed. The concepts related to the communicative and intercultural approaches as well as barriers to communication and information diversity have been researched taking into consideration the view on English as a business lingua franca (BELF). This approach is used to determine the favourable conditions for the application of the case method in this context with the emphasis on transforming from a traditional teacher to a learning facilitator. The types of case, as well as the stages of case-based learning have been studied to determine the effective framework of case-based learning in Business English classes. It has been noted that some of the frameworks lack the so-called interactive warmup stage which can ensure a gradual immersion of students in the case topic. Thus, it is argued that this stage is a crucial component aimed at enhancing the students’ cognitive interest and developing their anticipatory and critical thinking. At this particular stage, students try to anticipate the key problematic aspects in general by answering questions related to the subject of the case, and the tier of multicultural settings can be naturally added here to match the international background of most cases. It has also been found out that there are certain features typical of case studies in Business English courses of British publishing houses, thus their benefits and downsides have been analyzed. As a result, the ways of increasing the effectiveness of case studies in Business English classes in the context of enhancing effectiveness of communication in multicultural settings have been suggested. A number of online resources with the case studies in the key business areas andinternational communication have been researched. It has also been stated that, given a different skillset and a competence portfolio, an English teacher will be more successful in adapting a case study to match the intended learning outcomes which the students are supposed to gain while studying Business English rather than in developing their own case study related to the business areas. It has been concluded that in case-based learning in Business English classes, students develop not only their speaking skills and intercultural ones, but they also improve such soft skills as cooperation, creativity, problem solving, anticipatory and critical thinking, teamwork, interpersonal skills and leadership, which are important for enhancing effectiveness of communication in multicultural settings.Документ КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ЯК МЕТОД УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ТУРИСТИЧНИХ КОМПАНІЯХ УКРАЇНИ(Університет імені Альфреда Нобеля, 2017) Мединська, Світлана ІванівнаУ статті розглядається питання удосконалення мотивації персоналу туристичних компаній України за допомогою компаративного аналізу культурологічних характеристик. Проаналізовано системи мотивації в Японії та США з визначенням ефективних компонентів їхніх систем мотива- ції, які відповідають спільним з Україною культурологічним рисам, на основі моделей, запропо- нованих Г. Хофстеде та Е. Холлом, для застосування в українських туристичних компаніях. The article covers the issue of improving staff motivation in Ukrainian travel companies with the help of comparative analysis of cultural characteristics. The motivation systems of Japan and the USA have been analyzed to define the effective components of their motivation systems which match the similar cultural features of Ukraine on the basis of the models developed by G. Hofstede and E. Hall to be applied in the Ukrainian travel companies.Документ КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ ТА ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА НАЦІОНАЛЬНОМУ ТА МІЖНАРОДНОМУ РИНКАХ(ВІСНИК УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ., 2019) Мединська, Світлана ІванівнаУ статті розглянуто питання підвищення конкурентоспроможності випускників ВНЗ України в га- лузі туризму та індустрії гостинності, які є актуальними в умовах інтенсивного та екстенсивного роз- витку сфери туризму на національному і світовому рівнях. Проаналізовано існуючі методи підвищен- ня конкурентоспроможності молоді та запропоновано компетентнісний підхід до підготовки здобу- вачів вищої освіти, який включає збалансований набір компетенцій «м’яких» та «твердих» навичок саме для галузі туризму та індустрії гостинності, з метою перегляду відповідних освітньо-професійних програм навчання для модифікації навчальних дисциплін та застосування певних методів навчання при вивченні фахових дисциплін, які мають бути спрямовані на розвиток цих навичок. Складено перелік найбільш необхідних «м’яких» та «твердих» навичок для роботи саме в галузі туризму та індустрії гостинності з урахуванням зарубіжного досвіду та визначенням сфери їх застосування. Такий підхід до підготовки здобувачів вищої освіти України сприятиме підвищенню конкурентоспроможності молоді на ринку праці на національному та міжнародному рівнях. The article covers the issues of enhancing competitiveness of graduates of Ukrainian universities in the tourism and hospitality industry since the topic is relevant in the conditions of intensive and extensive development of tourism industry at the national and international levels. The existing methods applied for improving young people’s competitiveness have been analyzed, and a competency approach to training of would-be experts in tourism and hospitality industry has been proposed. The current approach, which dominates at higher educational establishments in Ukraine, is mainly aimed at developing hard skill competencies, which widens the gap between the real competencies of the graduates and the relevant needs of employers in the tourism and hospitality industry. The competency approach can close this gap by training soft skills and hard skills simultaneously. This approach is focused on defining a set of soft skill competencies and hard skills competencies for, particularly, tourism and hospitality industry, and further development of these competencies in balance. It also requires reviewing the curriculum to modify the courses and applying specific educational methods aimed at development of hard skill competencies as well as soft skill competencies. The list of the most necessary soft skills and hard skills for professional activity in tourism and hospitality industry has been made taking into account the foreign experience and determining the scope of their application. This approach to training of would-be experts in Ukraine will help to enhance the competitiveness of young people in the labor market at the national and international levels.Документ ОБМЕЖУВАЛЬНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОГО ТЕСТУВАННЯ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНИХ ВНЗ(Вісник ЛДУ БЖД, Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, 2011) Мединська, Світлана ІванівнаСтаттю присвячено актуальним проблемам комп’ютерного тестування з іноземної мови як засобу діагностики та контролю умінь і навичок при організації навчального процесу в немовному вищому навчальному закладі з визначенням доцільних меж та умов його застосування. Визначено переваги комп’ютерного тестування над традиційними формами моніторингу якості освіти та його недоліки з аналізом можливих шляхів усунення слабких місць. Розглянуто обмежувальні умови застосування комп’ютерного тестування з урахуванням психологічного аспекту та надано пропозиції для підвищення ефективності існуючих тестових систем та розширення сфери використання комп’ютерних тестів.Документ Оптимізація та вдосконалення організації іншомовної підготовки науково-педагогічних працівників в умовах глобалізаційних змін у галузі вищої освіти України(Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Мединська, Світлана ІванівнаУ статті розглядаються питання організації ефективної іншомовної підготовки науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів в умовах розвитку освітнього простору під впливом глобалізаційних процесів. Розглянуто особливості підходу дорослих до навчання та оптимальні умови для оволодіння іншомовною компетенцією. Проаналізовано існуючі підходи до навчання дорослих іноземної мови з метою визначення основних проблемних питань, серед яких варто зазначити організацію навчального процесу, фінансування проекту та мотиваційні фактори, та запропоновано оптимальні шляхи усунення цих проблем з урахуванням специфіки даної категорії слухачів.Документ Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання англійської мови(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, Класичний приватний університет, 2013) Мединська, Світлана Іванівна; Крамаренко, Тетяна ВолодимирівнаУ статті проаналізовано основні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні англійської мови, а також описано перспективи їх подальшого використання. Розкрито поняття "інформаційно-комунікаційні технології навчання". На основі аналізу різноманітних підходів застосування комп'ютерної комунікації висвітлено суть цього поняття та обґрунтовано способи його подальшого використання під час викладання англійської мови. Запропоновано систематизацію основних складових засобів сучасних інформаційних технологій. Подано основні комунікативні можливості комп'ютерної комунікації.Документ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ДІЛОВИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ(Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013) Мединська, Світлана ІванівнаСтаття розглядає питання раціонального навчання успішних ділових презентацій як складової частини формування англомовних комунікативних навичок та вмінь у студентів економічних спеціальностей. Запропоновано поетапний підхід з описом специфіки організації навчання та визначенням доцільного навчального матеріалу в умовах обмеженості учбового навантаження з обґрунтуванням необхідності формування навичок даного виду професійної діяльності як невід’ємної частки процесу навчання іншомовного ділового спілкування.Документ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПРОДУКТИВНОГО УСНОГО МОВЛЕННЯ У СТУДЕНТІВ-МАГІСТРІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ(Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2011) Мединська, Світлана Іванівна; Липська, Інна ІванівнаУ статті розглянуто актуальне питання методики викладання іноземної мови в немовних вищих навчальних закладах – проблема навчання економістів-магістрів професійно спрямованого усного спілкування. Зазначено типові ситуації ділового спілкування на заняттях з іноземної мови. Розглянуто психологічні труднощі при формуванні усномовленнєвої компетенції у студентів-економістів останнього року навчання.Документ ПІДСИЛЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНИХ КОМПАНІЙ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ КРОС-КУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЕМОЦІЙНИХ МОТИВІВ(Молодий вчений, 2019) Мединська, Світлана ІванівнаУ статті досліджується питання удосконалення системи мотивації персоналу в галузі туризму в Україні в контексті міжнародного досвіду, впливу культурних чинників та задоволення емоційних потреб. Проаналізовано спільні та відмінні культурні фактори країн, які мають найбільш ефективні системи мотивації, зокрема США, Японії та Німеччини, та України, на основі моделей, запропонованих Г. Хофстеде, Е. Холлом, Ф. Тромпенаарса та Ф. Хемпдена-Тернера, а також досліджено існуючі методи мотивації в туристичних компаніях України та запропоновано методи підвищення мотивації персоналу з урахуванням зарубіжних моделей, спільних культурних вимірів та теорії емоційних мотивів Н. Нохрія. Дані рекомендації відповідають культурним характеристикам українців та повною мірою задовольняють усі чотири емоційні мотиви, створюючи сприятливі умови для ефективної роботи персоналу в галузі туризму.The article studies the issue of improving the staff motivation system in the travel and tourism industry in Ukraine in the context of international experience, the influence of cultural factors and satisfaction of emotional needs. In the wake of the latest global trends, the issue of enhancing staff motivation in Ukrainian travel companies is relevant and requires development of an effective motivational model taking into consideration cross-cultural research and the emotional component of motivation. Not only do cultural peculiarities have an impact on a human’s outlook, but also on motivational factors. The common and distinct cultural dimensions of Ukraine and the countries with the most effective motivation systems, in particular the USA, Japan and Germany, are analyzed on the basis of the models proposed by G. Hofstede, E. Hall, F. Trompenaars and F. Hampden-Turner. The identification of the main cultural characteristics of the Ukrainians on the basis of these cultural models makes it possible to conduct a comparative analysis of the Ukrainian and foreign cultures in order to identify similar and distinctive features and define the components of the relevant foreign motivational models that can be effective in enhancing staff motivation in Ukrainian travel companies. The existing methods of motivation in the travel companies of Ukraine are researched, and the measures aimed at staff motivation enhancement are suggested taking into account the foreign models, common cultural dimensions and the theory of emotional motives proposed by N. Nohria. These recommendations correspond to the cultural dimensions of the Ukrainians and fully satisfy all the four emotional drives creating favourable conditions for the effective work of personnel in the travel and tourism industry. A more advanced comparative analysis of the Ukrainian cultural peculiarities and other cultures with the view of identifying the relevant components of the motivation systems and creating a unified Ukrainian motivational model are the prospects of further research.Документ РОЛЬ ТЕХНОЛОГІЙ ФАСИЛІТАЦІЇ У ФОРМУВАННІ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ(Національний університет «Львівська політехніка», 2022, 2022) Мединська, Світлана ІванівнаДокумент СТВОРЕННЯ ПЕРЕДУМОВ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ПОЛІКУЛЬТУРНОМУ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩІ(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023, 2023) Мединська, Світлана ІванівнаДокумент СУЧАСНІ ІНТЕРАКТИВНІ ТА ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ(Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014) Мединська, Світлана Іванівна; Крамаренко, Тетяна ВолодимирівнаУ статті розглядаються сучасні інформаційно-комунікаційні та інтерактивні технології навчання, переваги їх застосування викладачами на практичних заняттях у вищій школі. Показано основні ознаки інтерактивних технологій: побудова навчання на взаємодії студента з навчальним середовищем; зміна взаємодії викладача і студентів: активність педагога поступається місцем активності студентів, а завдання викладача полягає у створенні умов для їх ініціативи; роль викладача як консультанта, організатора, джерело інформації; відсутність домінування будь-якого учасника навчання над іншими. Розглянуто, що інформаційно-комунікаційні технології в освіті через їх потенціал сприяють реалізації таких дидактичних завдань, як підвищення якості освіти на основі взаємозв’язку загальнодидактичних принципів самостійності, активності й систематичності; розширення можливостей для безперервної освіти на основі реалізації принципів послідовності, доступності тощо.Документ ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ-ПРЕДМЕТНИКІВ ВНЗ ДО ПОДАЛЬШОЇ УЧАСТІ В МІЖНАРОДНИХ ПРОЕКТАХ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ(Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015) Мединська, Світлана ІванівнаУ статті розглядаються питання ефективної іншомовної підготовки викладачів фахових дисциплін вищих навчальних закладів України економічного профілю для участі в міжнародних проектах в умовах інноваційного розвитку освітнього простору. Розглянуто особливості підходу дорослих до вивчення іноземної мови, їх переваги та обмежувальні фактори, оптимальні умови для занурення в мовне середовище. Проаналізовано існуючі підходи до навчання іноземної мови майбутніх фахівців з метою розробки методологічних засад для навчання викладачів, тобто досвідчених фахівців, з урахуванням психологічних, соціальних та лінгвістичних факторів. Запропоновано оптимальну організацію навчального процесу на базі зарубіжних навчально-методичних матеріалів з урахуванням специфіки оцінювання та контролю даної категорії слухачів.Документ ТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНОМУ ВНЗ(Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля, Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2011) Мединська, Світлана ІванівнаСтаттю присвячено актуальним проблемам тестування з іноземної мови як засобу діагностики та контролю при організації та реалізації диференціації навчання в немовному ВНЗ з визначенням доцільних меж та умов його застосування.Документ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНИХ КОМПАНІЙ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ПЕРСПЕКТИВИ(Університет імені Альфреда Нобеля, 2017) Мединська, Світлана ІванівнаУ статті розглядається питання дослідження шляхів удосконалення мотивації персо- налу туристичних компаній України в контексті міжнародного досвіду та впливу культуро- логічних факторів. Проаналізовано змістову та процесуальну теорії мотивації персоналу з класифікацією основних внутрішніх та зовнішніх мотивів та методами впливу на них з боку туристичних компаній, а також визначено культурологічні фактори, які відіграють критичну роль у мотивації персоналу, на основі моделей, запропонованих Г. Хофстедом та Е. Холлом. The article deals with the study of the ways of improving staff motivation in Ukrainian travel companies in the context of international experience and the influence of cultural factors. The content and process theories of staff motivation along with the classification of the main intrinsic and extrinsic drives and methods of influencing them by the travel companies have been analyzed, as well as cultural factors which play a critical role in staff motivation have been defined on the basis of the models proposed by G. Hofstede and E. Hall.