Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1133
Назва: Сутність та структура феномену «компетентність майбутнього фахівця у здійсненні професійної взаємодії»
Автори: Кожушко, Світлана Павлівна
Ключові слова: Професійна взаємодія, компетентність, компоненти взаємо- дії, мотиваційно-ціннісний компонент, когнітивний компонент, діяльнісний компонент, особистісний компонент.
Professional interaction, competence, components of interaction, motivational-and-value component, cognitive component, functional component, personal component.
Дата публікації: 2014
Видавництво: НУБіП України
Бібліографічний опис: Кожушко С.П. Сутність та структура феномену «компетентність майбутнього фахівця у здійсненні професійної взаємодії» / С.П.Кожушко. // Науковий вісник НУБіП України. Серія: Педагогіка, психологія, філософія. - 2014. - №199. Частина 2 (англ).- С. 144-152. [Електронний ресурс] . Режим доступу: http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Pedagogica/issue/view/105
Серія/номер: 199;
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються сутність та структура феномену «компетентність майбутнього фахівця у здійсненні професійної взаємодії». Окремо визначається поняття компетентності як спроможності кваліфіковано проводити діяльність, виконувати завдання або роботу. Виокремлюються компоненти та критерії основного феномену дослідження, який представляється як ланцюжок таких взаємопов’язаних компонентів як мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний та особистісний. Доводиться, що пред- ставлена розгорнута характеристика кожного з компонентів дає підстави для більш чіткого визначення сутності феномену, що досліджується, конкретизувати його зміст та використовувати як платформу у подальших дослідженнях. The article deals with the essence and structure of the phenomenon “competence of future specialist in performing professional interaction”. The notion of competence is treated as an ability to conduct an activity, perform certain work or fulfill certain tasks. The structural elements and the criteria of the phenomenon under investigation are singled out. They are presented as a chain of interconnected components. These components are: motivational-and-value, cognitive, functional, and personal. Motivational-and-value component is characterized by such criteria as the aspiration to the achievement of some goals, necessity for interaction and orientation to interaction. Cognitive component is described as a system of generalized theoretical knowledge, which guarantees its usage and porter to certain professional situations. Functional component is treated as a constellation of skills, which guaranty high professional effectiveness. Personal component embodies the occurrence of social intelligence, tolerance, the ability to introspect and to prevent the erection of certain barriers (professional, communicational). Detailed characteristics of each element provides the ground for more clear description of the essence of the phenomenon which is studied, gives the chance to reveal its particular substance and to use this characteristics as the platform for further investigations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1133
ISSN: 2222-8624
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародного туризму та мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
130-84-PB.pdf3.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.