Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2311
Назва: Grundlagen Der Selbstevaluation Zum Unterricht: Linguodidaktischer Aspekt.
Автори: Kapnina, H.I.
Ключові слова: самоевалюація, критичний аналіз заняття, лінгводидактика
Дата публікації: 2019
Видавництво: Університет імені Альфреда Нобеля
Серія/номер: 1;(17)
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу самоевалюації як складової професійного розвитку сучасного викладача-лінгвіста. У контексті загальної тенденції до зміни професійних стандартів практикуючого філолога в останні роки особливого значення набуває самоевалюація, яка належить до основних компетенцій, які надають можливість тим, хто навчає, усвідомити свої слабкі та сильні сторони, критично мислити та діяти, визнавати прогалини у своїй професійній діяльності. Різноманітні евалюаційні та рефлексійні методи, зокрема самоевалюація, є складовою педагогічного повсякдення у багатьох европейських країнах. Дослідити її основні положення – мета цієї роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2311
Розташовується у зібраннях:Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. ​Серія «Філологічні науки»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27.pdf248.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.