Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3042
Назва: Methodology of simultaneous utilization of case study and immersion during teaching of managerial disciplines
Автори: Момот, Володимир Євгенійович
Ключові слова: immersion
case study
economic education
labor market
analytical skills
leadership
controllability
Дата публікації: 2017
Видавництво: Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach
Бібліографічний опис: Momot V.E. Methodology of simultaneous utilization of case study and immersion during teaching of managerial disciplines // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach. – Katowice. – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy. – №1 (13) 2017. – pp. 111-122.
Короткий огляд (реферат): The study examines the effects of simultaneous utilization of immersion and case studies on the outcome of practical preparation of future professional raising their value for the labor market. The results are indicating that immersion is capable of amplifying the outcome of case studies by raising the level of focusing during the in-class work and independence of decision-making.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3042
ISSN: 1895-3794
Розташовується у зібраннях:Кафедра інноваційного менеджменту та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodology+of+simultaneous+utilizationof+case+study+and.pdfArticle full-text221.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.