2021 Магістри Філологія (переклад (англійська)) (Студенти)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2021 Магістри Філологія (переклад (англійська)) (Студенти) за Автор "Філіп’єва Марина Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ ЛЕКСИКИ В РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ(2021-01-16) Філіп’єва Марина ОлександрівнаКваліфікаційна робота присвячена вивченню особливостей перекладу термінологічної лексики в англомовних рекламних текстах. Питанням вивчення особливостей перекладу саме термінологічної лексики займалися багато видатних дослідників і процес дослідження триває й на сьогодні. Обрана тема є актуальною, адже термінологічна лексика мало досліджувалася в контексті перекладу рекламного дискурсу, та до цього часу існує безліч питань з приводу правильності перекладу та класифікації термінів. В даній роботі вивчаються теоретичні аспекти дослідження термінологічної лексики, особливості їх перекладу в рекламному дискурсі. В процесі роботи був проведений комплексний аналіз теоретичного матеріалу в рекламних текстах, і застосовуються конкретні способи перекладу термінів, як правильно їх використовувати та що повинен знати перекладач при перекладі англомовного рекламного тексту.