2023-2024 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2023-2024 Бакалаври Маркетинг за Автор "Алімов Владислав Олегович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ОПТИМІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА(2024) Алімов Владислав ОлеговичУ даній роботі досліджено теоретичні засади маркетингової товарної політики підприємства, зокрема стратегії формування асортименту товарів, ціноутворення та управління якістю продукції та послуг. На прикладі господарської діяльності ПП «Царичанська кондитерська фабрика» проведено аналіз ринку виробництва кондитерських виробів, позиціонування та сегментування послуг компанії, а також SWOT-аналіз. У заключному розділі розроблено конкретні заходи для оптимізації маркетингової товарної політики на підприємстві, включаючи впровадження програм та стратегій, аналіз результатів та оцінку економічної ефективності.