2023-2024 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2023-2024 Бакалаври Маркетинг за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 113
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ INTERNET MARKETING: SEO AND SMM PROMOTION(2024) Petrenko H.O.In master’s thesis, the theoretical and methodological foundations of the organization and control of the marketing activity of the enterprise were considered, a marketing analysis and a marketing audit of the activity were carried out, recommendations were developed for improving the organization of the marketing activity of the real estate agency "Alanya GRAND" on the Internet: in search engines and social networks. Taking into account the specifics of the services of the "Alanya GRAND" company, it is proposed to implement the organization of the SEO and SMM department, and it is recommended to develop a content plan taking into account the analysis of the target audience, its needs and desires.Документ РОЗРОБКА СТР АТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГ АНІЗАЦІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ(2024) КоломоєцьАнастасіяЄвгенівнаКваліфікаційна робота виконана з метою розробки комплексної маркетингової стратегії громадської організації «ДУЇТ» в мережі Інтернет. Розглянуто теоретико-методичні основи стратегії просування, громадських організацій та Інтернет-маркетингу. У роботі проведено аналіз сучасного стану ринку неприбуткових організацій, виявлено тенденції його розвитку, дана загальна характеристика громадської організації «ДУЇТ». Вивчено його внутрішнє і зовнішнє середовище. Поставлені маркетингові, комунікаційні та медійніцілійзавдання,такожзапропонованізаходищодо просування громадської організації «ДУЇТ» в мережі Інтернет. Описано очікуванийефектвідвпровадженняописанихзаходів.Документ РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ(2024) Лиюров Гордій ОлександровичУ кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні аспекти рекламної кампанії в Інтернеті, проведено аналіз господарської діяльності ТОВ "SportLife", а також реалізована рекламна кампанія даного підприємства. Проведений огляд включав в себе характеристику діяльності компанії, аналіз ринку, сегментування та позиціонування послуг, SWOT-аналіз та оцінку існуючого стану рекламної діяльності. На основі цього була розроблена стратегія рекламної кампанії, включаючи розробку креативного контенту, вибір форматів та таргетингових параметрів рекламних матеріалів. Після запуску кампанії був проведений моніторинг та аналіз результатів з подальшим коригуванням стратегії. Крім того, здійснена оцінка економічної ефективності впроваджених заходів з метою визначення їхнього впливу на ділові показники підприємства.Документ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ОСНОВА РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ(2024) Пархоменко Ксенія ОлександрівнаУ кваліфікаційній роботі розглядаються теоретичні аспекти використання маркетингових досліджень для розробки маркетингової товарної політики на прикладі фітнес клубу "FIT4YOU". У першому розділі досліджується сутність маркетингової товарної політики та способи використання маркетингових досліджень для її удосконалення. Другий розділ присвячено аналізу господарської діяльності та особливостей товарної політики фітнес клубу "FIT4YOU", включаючи характеристику діяльності, аналіз ринку та конкурентів, сегментування ринку, позиціонування та SWOT-аналіз. У третьому розділі розглядається використання результатів маркетингових досліджень для вдосконалення товарної політики, включаючи маркетингові дослідження уподобань споживачів, розробку заходів з удосконалення товарної політики та оцінку економічного результату від їх запровадження.Документ ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ(2024) Іщук Ангеліна АнатоліївнаУ даній роботі проведено аналіз теоретичних аспектів організації та проведення маркетингових досліджень, зокрема їх значення, цілі, методи та інструменти. Наступним етапом є аналіз маркетингової діяльності салону краси "Oh My Girl", включаючи характеристику діяльності, аналіз ринку косметичних послуг, позиціонування та SWOT-аналіз. У третьому розділі представлено проект маркетингових досліджень для салону краси "Oh My Girl", результати дослідження та економічну ефективність запропонованих заходів щодо їх вдосконалення.Документ РЕКЛАМА В СИСТЕМІ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА І ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ(2024) Максутов Георгій ЖеферовичУ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи організації рекламної діяльності підприємства, здійснено аналіз рекламної кампанії в мережі Інтернет комунікаційного агентства ТОВ "КОМПАНІЯ БРЕНДМАКС", проведено SWOT-аналіз підприємства. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення рекламної кампанії з метою підвищення її ефективності та збільшення конкурентоспроможності підприємства на ринку PR-послуг. З урахуванням специфіки діяльності ТОВ "КОМПАНІЯ БРЕНДМАКС" та сучасних тенденцій в рекламі, запропоновано впровадження оновленої системи маркетингових комунікацій, рекомендовано використання новітніх інструментів медіапланування та інтернет-реклами. Це сприятиме підвищенню впізнаваності бренду та залученню нових клієнтів.Документ МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ(2024) Гордєєва Дарʼя РоманівнаУ даній роботі досліджуються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства, а також проводиться аналіз стану маркетингової діяльності та розробляються шляхи її вдосконалення на прикладі ТОВ "ФАБЕРГ". У першому розділі розглядається значення та роль маркетингу для підприємства, основні елементи маркетингової стратегії та використання маркетингових інструментів у формуванні бренду та просуванні продукції. У другому розділі наводиться характеристика господарської діяльності ТОВ "ФАБЕРГ", а також проводиться аналіз ринку, позиціонування, SWOT-аналіз та аналіз поточних маркетингових стратегій та заходів компанії. У третьому розділі розробляються шляхи вдосконалення маркетингової діяльності, зокрема розробка та впровадження нових маркетингових стратегій, впровадження системи моніторингу та оцінки результатів, а також оцінка економічної ефективності запропонованих заходів.Документ ПРОСУВАННЯ КОМПАНІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ(2024) Костенюк Єгор СергійовичУ кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні аспекти та практичні аспекти просування компанії за допомогою контекстної реклами на прикладі ДП "Адідас-Україна". Розглянуто основи контекстної реклами, принципи розробки стратегії та вимірювання результатів. Було виконано аналіз маркетингової діяльності ДП "Адідас-Україна", включаючи характеристику діяльності, аналіз ринку, позиціонування та сегментування послуг, SWOT-аналіз та огляд рекламної діяльності. та розроблено проект просування компанії за допомогою контекстної реклами, представлено результати просування та економічну ефективність від впровадження запропонованих заходів. Робота спрямована на вдосконалення рекламної стратегії компанії та підвищення її конкурентоспроможності на ринку.Документ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОЦЕСУ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ(2024) Хруслов Руслан ВіталійовичУ цій дослідницькій роботі розглядаються теоретичні аспекти та аналізується стан організації маркетингових досліджень в умовах цифровізації на прикладі АТ "Райффайзен Банк". У розділі 1 визначається значення та роль маркетингових досліджень в умовах цифровізації, описуються основні тенденції та напрямки їх розвитку, а також вплив цифровізації на процес їх формування та організації. Розділ 2 присвячений аналізу процесу організації маркетингових досліджень на підприємстві АТ "Райффайзен Банк", зокрема характеристиці господарської діяльності, аналізу ринку, позиціонуванню та сегментуванню послуг, SWOT-аналізу та особливостей проведення маркетингових досліджень у контексті цифровізації. У розділі 3 розглядаються шляхи вдосконалення процесу організації маркетингових досліджень на підприємстві АТ "Райффайзен Банк" в умовах цифровізації, зокрема розробка нових методів та підходів, впровадження інноваційних інструментів для збору та аналізу даних, оцінка результатів та ефективності вдосконаленого процесу.Документ INTERNET MARKETING AS A MEANS OF IMPROVING THE COMMUNICATION ACTIVITY OF THE ENTERPRISE(2024) Solomonova D.A.In the bachelor’s thesis, the theoretical aspects of communication activities of enterprise are researched, in particular, the concept and principles of marketing communications, the role of communications in strategic management, and the main tools and channels of communications at the enterprise. An analysis of the economic activity of "Oleina" trademark is carried out, including a description of the activity, analysis of the existing system of sales promotion, market, segmentation and positioning of goods, as well as SWOT-analysis. Directions for improving the Internet marketing at enterprise are proposed. Specific measures for website development, search engine marketing (SEM), social media presence (SMM) and content marketing have been developed. A marketing budget is developed and an economic justification of the proposed measures aimed at improving the efficiency of communication activities, increasing sales and improving the image of the enterprise is carried out. The implementation of the proposed measures will contribute to the sustainable development of "Oleina" brand and increase its competitiveness in the market.Документ COMPETITIVENESS OF THE ENTERPRISE AND THE MAIN DIRECTIONS OF ITS IMPROVING(2024) Chebanova I.A.The bachelor's thesis examines the theoretical and methodological foundations of enterprise competitiveness, evaluates the competitiveness of LLC "Pyatikhatsky Plant of Metallurgical Mixtures" in the defined marketing environment, and proposes directions for its improvement. A comprehensive analysis of the product market for LLC "Pyatikhatsky Plant of Metallurgical Mixtures" was conducted, including competitor analysis, market segmentation, identification of target segments, and product positioning. Given the specifics of the company's products and competitive conditions, the implementation of a product model for organizing the marketing department was proposed. It is recommended to conduct a marketing audit twice a year by the company's own efforts, which will enhance the competitiveness of the company in the market.Документ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ НЕПРИБУТКОВИХ ОРГ АНІЗАЦІЙ(2024) Капуста Ірина ОлегівнаУ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи організації та контролю маркетингової комунікаційної політики неприбуткових організацій. Проведено маркетинговий аналіз і аудит комунікаційної діяльності ГО "Дуїт", а також розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової комунікаційної політики організації. З урахуванням специфіки діяльності ГО "Дуїт" та умов конкурентного середовища, запропоновано впровадження чітких та послідовних стратегій, рекомендовано до використання різноманітні канали комунікації, створення якісний контенту для залучення цільової аудиторії, а також застосування інструментів аналітики для відстеження результатів комунікаційної діяльності, що сприятиме підвищенню впізнаваності організації, залученню уваги стейкхолдерів та здобуттю ресурсів для реалізації проектів організації.Документ УДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ(2024) Швидкий Захар ІгоровичУ цій роботі розглядаються теоретичні положення та практичні аспекти удосконалення асортиментної політики на прикладі ПП "Смарті УА" в роздрібній торгівлі. У першому розділі досліджуються основні принципи формування асортиментної політики, методи аналізу попиту та планування асортименту товарів, а також роль сезонності та трендів у цьому процесі. Другий розділ присвячений аналізу поточного стану діяльності компанії "Смарті УА", включаючи огляд господарської діяльності, аналіз ринку, позиціонування, SWOT-аналіз та аналіз асортименту товарів. У третьому розділі обговорюються шляхи удосконалення асортиментної політики через розробку та впровадження стратегії розширення асортименту та оцінку економічної ефективності запропонованих заходів. На основі проведених аналізів та розглянутих заходів роботи надано висновки.Документ ANALYSIS OF THE ADVERTISING MARKET AND IMPROVEMENT OF THE MARKETING MIX OF THE ADVERTISING AGENCY(2024) Popeiko Z.M.In this Bachelor's qualificaiton work, study on the modern principles of advertising activities of enterprises in a competitive market environment and the theoretical foundations and methods of implementing advertising activities in the practice of an advertising agency were conducted, and, as a result, practical recommendations for improving the advertising activities of an advertising agency, were conducted. The work also analyses the marketing budget and the expected results of the activities to achieve the goal of effective agency promotion on the Internet.Документ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА З ЗАСТОСУВАННЯМ ІНТЕРНЕТ(2024) Єфімова Валерія ЮріївнаВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства з застосуванням інтернет, проаналізовано сучасні тренди та інструменти інтернет- маркетингу, проведено аналіз систем маркетингових комунікацій підприємства «MEDHOUSE SWISS» та основних тенденцій ринку медичної техніки, сегментування та позиціонування ринку, також проведено маркетингове дослідження уподобань споживачів стосовно каналів інтернет комунікацій підприємства «MEDHOUSE SWISS». З урахуванням дослідження запропановано та розроблено заходи з удосконалення інтернет-комунікацій підприємства, а саме: удосконалення соціальних мереж Instagram та Facebook, проведення offline/online вебінарів, впровадження програми лояльності, соціальний проект «Допомога воїнам», розробка мобільного додатку. Визначений маркетинговий бюджет запропонованих заходів.Документ CONSUMER BEHAVIOR, ITS PECULIARITIES AND SIGNIFICANCE FOR ENTERPRISE’S MARKETING ACTIVITY(2024) Gerasymovych A.I.The theoretical foundations of analysis of consumer behaviour in the context of the enterprise's marketing strategy are studied. The influence of marketing tools of the company "GoMage" on consumer behaviour is analysed using SWOT-analysis, PESTEL-analysis and other methods that allow to assess the internal and external environment of the company. An analysis of the results of observation and focus group research aimed at determining the effectiveness of the “GoMage” company's marketing activities at the consumer level is carried out. On the basis of the obtained data, marketing recommenДокумент ANALYSIS OF ENVIRONMENTAL FACTORS AND THEIR CONSIDERATION IN THE MARKETING ACTIVITIES OF AN ENTERPRISE(2024) Brui I.I.The diploma thesis is dedicated to exploring the impact of the external environment on the marketing activities of an enterprise. It includes an analysis of key external factors such as economic, socio-cultural, political, technological, and environmental aspects, as well as their influence on marketing strategies. The thesis discusses theoretical foundations of environmental analysis, methods of conducting analysis, and practical examples of its application in the marketing strategy of an enterprise.Документ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА(2024) Курочкіна Єва СергіївнаВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні та практичні аспекти питання використання інтернет-маркетингу на підприємстві як сучасного засобу комунікацій, охарактеризовано діяльність навчального IT- центру «LevelUp», проведено огляд українського ринку IT-освіти, здійснено сегментування ринку та позиціювання навчального IT-центру «LevelUp» на ньому, виконано SWOT-аналіз, а також аналіз стану комунікаційної діяльності навчального IT-центру «LevelUp» з метою пошуку шляхів вдосконалення його комунікаційної діяльності. У роботі запропоновано оптимальні заходи вдосконалення комунікаційної діяльності IT-центру «LevelUp» за допомогою інструментів інтернет-маркетингу, надано відповідні рекомендації та оцінено їх прогнозовану ефективність. Впровадження запропонованого комплексу рекомендацій дозволить підприємству підвищити ефективність маркетингових комунікацій та досягти поставлених бізнес-цілей.Документ ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ(2024) Бобро Максим АндрійовичУ даній роботі досліджено теоретичні аспекти товарної політики підприємства та її вплив на конкурентоспроможність та позиціонування на ринку. У першому розділі проаналізовано значення товарної політики, основні складові (асортимент, якість, ціна, упаковка та брендування) та їх вплив на підприємство. У другому розділі наведено характеристику господарської діяльності кав’ярні «29parallel», проведено аналіз ринку, позиціонування та сегментування послуг, а також SWOT-аналіз. В третьому розділі описано шляхи вдосконалення товарної політики, зокрема розробку та впровадження нової продукції, поліпшення якості продукції та послуг на основі відгуків клієнтів та аналізу ринкових тенденцій, а також оцінку економічної ефективності запропонованих заходів.Документ РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА(2024) Грицай Віталій ОлександровичУ даній роботі досліджено теоретичні аспекти маркетингової комунікаційної політики підприємства. У першому розділі розглянуто значення та роль маркетингової комунікаційної політики, а також використання різних каналів комунікацій та інструментів для покращення спілкування з аудиторією. Далі, у другому розділі, проведено аналіз поточного стану маркетингової комунікаційної політики на прикладі ТОВ "ЕСТАРДА", включаючи характеристику господарської діяльності, аналіз ринку, позиціонування та сегментування, SWOT-аналіз. У третьому розділі запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики.