2023-2024 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2023-2024 Бакалаври Маркетинг за Автор "Бобро Максим Андрійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ(2024) Бобро Максим АндрійовичУ даній роботі досліджено теоретичні аспекти товарної політики підприємства та її вплив на конкурентоспроможність та позиціонування на ринку. У першому розділі проаналізовано значення товарної політики, основні складові (асортимент, якість, ціна, упаковка та брендування) та їх вплив на підприємство. У другому розділі наведено характеристику господарської діяльності кав’ярні «29parallel», проведено аналіз ринку, позиціонування та сегментування послуг, а також SWOT-аналіз. В третьому розділі описано шляхи вдосконалення товарної політики, зокрема розробку та впровадження нової продукції, поліпшення якості продукції та послуг на основі відгуків клієнтів та аналізу ринкових тенденцій, а також оцінку економічної ефективності запропонованих заходів.