2023-2024 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2023-2024 Бакалаври Маркетинг за Автор "Божко Діана Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПРОСУВАННЯ НОВОГО ТОВАРУ НА РИНОК(2024) Божко Діана ОлександрівнаУ даній кваліфікаційній роботі визначаються основні етапи розробки програми просування нового товару, дається оцінка існуючої системи просування товару та аналізується ринок, на якому працює ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА «ТНП». З урахуванням специфіки товару підприємства та конкурентних умов запропоновано розробити програму просування нового товару, визначити її мету і завдання. Доведено, що впровадження запропонованих заходів буде ефективним, оскільки принесе додаткову економічну вигоду.