Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність) за Автор "Гололобова, Наталія Віталіївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Створення та ефективність власних торгових марок роздрібних торговельних підприємств(2020-01-24) Гололобова, Наталія ВіталіївнаУ роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти дослідження та просування власних торгових марок роздрібних торгівельних підприємств на прикладі ТМ «РОШЕН». Визначена сутність, значення, створення та впровадження власної торгової марки, особливості визначення власної торгової марки. Проведене дослідження особливостей розвитку ТМ «РОШЕН». Розглянута загальна характеристика Корпорації «РОШЕН». Була проведена порівняльна характеристика різних торгових марок Корпорації «РОШЕН». Ознайомились з способами та методоами підвищення ефективності реалізації власної торгової марки. Розробили стратегію підвищення ефективності власноі торгової марки та прогноз її застосування в перспективі.