Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 86
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автентифікація поведінки споживачів на ринку хлібобулочних виробі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Сергєєва Марія МиколаївнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти та тенденції розвитку ринку хлібобулочних виробів. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку хлібобулочних виробів. Наведено товарознавчу характеристику хлібобулочних виробів. Систематизовано методичні підходи до автентифікації поведінки споживачів на ринку хлібобулочних виробів. Охарактеризовано діяльність супермаркету «Варус-6» ТОВ «Омега». Проведено аналіз асортименту хлібобулочних виробів, що реалізується на ринку м. Дніпро та досліджено якість хлібобулочних виробів.Проведено сегментування споживачів хлібобулочних виробів та визначення портрету потенційного споживача в роздрібній мережі. Прогнозовано ринковий попит на хлібобулочні вироби. Обґрунтовано доцільності застосування автентифікації поведінки споживачів хлібобулочних виробів за допомогою введення карток участі у програмі лояльності на прикладі мережі супермаркетів «Варус».Документ Активізація продажів декоративних косметичних засобів для нігтів за результатами дослідження їх асортименту та якості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Кравченко Анна АндріївнаКваліфікаційна робота присвячена вивченню шляхів активізації продажів косметичних засобів на підставі вивчення якості та оновлення програми їх просування на ринку. У роботі розглянуто сучасний стан та динаміка ринку косметики для нігтів, фактори що формують асортимент та якість, споживні властивості та вимоги до якості косметичних засобів для догляду за нігтями. За результатами дослідження декоративних косметичних засобів для нігтів різних виробників, проведено порівняльну характеристику якості досліджуваних зразків. Також проаналізовано діяльність підприємства та його асортимент косметичних товарів. Це дозволило запропонувати шляхи щодо активізація продажів декоративних косметичних засобів для нігтів за рахунок розробки та оновлення маркетингової програми просування професійної косметики.Документ Аналіз управління асортиментом і товарними запасами(2020-01-24) Ніколаєва, Вікторія ВіталіївнаУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти управління асортиментом і товарними запасами на торговельному підприємстві, визначено методи формування асортиментом та управління товарними запасами та проаналізовано типові складності в управлінні асортиментом. Проведено дослідження задоволеності клієнтів магазину. Проведено АВС- і XYZ-аналіз і асортименту торговельного підприємства. Проаналізовані товарні запаси і їх взаємозв’язок з товарним асортиментом магазину. Розраховано коефіцієнти оборотності асортиментних груп товарів. Надано рекомендації щодо підвищення ефективності управління асортиментом і товарними запасами у магазину та визначено їх ефективність.Документ Біржові котирування в системі руху цін біржових активів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Мустафа Анатолій АхмедовичПерший розділ кваліфікаційної роботи розкриває теоретичні основи біржової діяльності та аналізу цін біржових активів. У ньому розглядаються принципи функціонування біржового ринку, основні фактори, що впливають на цінові процеси, а також моделі аналізу, спрямовані на розуміння динаміки цін. Другий розділ фокусується на інструментах та методах аналізу цін біржових активів. Розглянуто різноманітні методології, використовувані для визначення трендів, волатильності та інших ключових показників ринку, зокрема фундаментальний та технічний аналіз, щоб надати читачу глибокий уявлення про різноманітні аспекти аналізу. Третій розділ досліджує використання інструментів технічного аналізу для прогнозування руху цін біржових активів. Розглянуто технічні показники, графіки та інші інструменти, які допомагають визначати моменти входу та виходу на ринок, сприяючи розробці ефективних стратегій торгівлі на біржі.Документ Вдосконалення обслуговування замовників за рахунок оптимізації транспортної складової(2020-01-24) Кремльова, Анжеліка ОлександрівнаДокумент ВИБІР ПОСТАЧАЛЬНИКІВ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ РІЗНИМИ МЕТОДАМИ(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Красновцев Микита СергійовичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження ринку молочної продукції в Україні. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку молочної продукції. Наведено класифікацію та вимоги до якості молочної продукції. Систематизовано методичні підходи до вибору постачальників молочної продукції. Досліджено структуру асортименту та якість молочної продукції в супермаркеті корпорації «АТБмаркет». Наведено загальну характеристику корпорації «АТБмаркет», де проводилося дослідження. Досліджено структуру асортименту молока. Перевірено якість молока органолептичним та фізико хімічним методами. Розглянуто шляхи удосконалення методичних підходів до вибору постачальників молочної продукції в корпорації «АТБмаркет». Проведено сегментування споживачів молочної продукції та визначено портрет потенційного споживача. Обґрунтовано критерії та доцільність застосування визначених методів вибору постачальників молочної продукції в корпорації «АТБмаркет».Документ Вибір постачальників нафтової продукції різними методами(Університет Альфереда Нобеля, 2024-01-15) Аббасов Тимур ГусейновичВ роботі розглянуті теоретичні аспекти вибору постачальників нафтової продукції на торговельних підприємствах. Проаналізовано стан і тенденції ринку нафтопродуктів. Наведено класифікацію, показники якості, методи оцінки та вибору постачальників нафтової продукції. Досліджено якість нафтопродуктів та пошук потенційних постачальників на ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД». Наведено організаційно-економічну характеристику діяльності ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД», де проводилося дослідження. Прогнозовано обсяг продажів нафтової продукції ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД» для планування стратегії співпраці з постачальниками нафтової продукції. Досліджено якість нафтопродуктів на ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД» від різних постачальників. Використано комбінацію різних методів для вибору постачальників нафтової продукції. Розроблена шкала оцінювання постачальників за різними критеріями. Розглянуті шляхи оптимізація вибору постачальників на основі якості нафтопродуктів і методики пошуку та оцінки потенційних постачальників ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД». Надані рекомендації щодо оптимізації вибору постачальників ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД».Документ Вибір стратегії підприємства за оцінкою якості морепродуктів та поведінки споживачів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Самойлов Денис ОлексійовичРобота ретельно розглядає аспекти товарознавчої характеристики устриць та формування попиту на них в Україні. Автор аналізує стан ринку устриць та виявляє тенденції його розвитку, проводить порівняльний аналіз різних типів устриць, враховуючи різноманітні фактори, які можуть впливати на їхню якість, такі як умови вирощування, географічне розташування та управління якістю виробництва, розглядає стратегії вибору підприємства для устричного виробництва, зокрема, удосконалення технологічних процесів та вирощування, щоб забезпечити найвищу якість продукції. Також, вивчається стратегія вибору цільового сегменту споживачів, з урахуванням їхніх вимог та потреб, що сприяє більш ефективному виведенню товару на ринок і задоволенню попиту. Отримані результати дозволяють зробити висновки щодо оптимальних умов для досягнення високої якості устриць і визначити чинники, які можуть бути важливими для виробників та споживачів цих дорогоцінних морських дарунків.Документ ВЛАСНІ ТОРГОВІ МАРКИ У МЕРЕЖЕВОМУ РИТЕЙЛІ: ТЕОРЕТИЧНІ І ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПІДПРИЄМНИЦТВА(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Лебединченко Анастасія ЄвгеніївнаУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти позиціонування власних торгових марок на цільовому ринку Дніпропетровського регіону, досліджено стан та тенденції їх розвитку, виявлено та систематизовано асортимент товарів краси та здоров’я у забезпеченні потреб споживачів, виявлено особливості власних торгових марок, досвід їх впровадження в торгових мережах ритейлу. Охарактеризовано економічну діяльність товариства з обмеженою відповідальністю «РУШ» щодо впровадження власних торгових марок, проаналізовано асортимент власних торгових марок у мережі магазинів Єва, складено порівняльну характеристику якості різних торгових марок у мережі магазинів Єва. Розроблено сегментацію споживачів власних торгових марок товариства з обмеженою відповідальністю «РУШ» для визначення ступеня їх задоволення і рівня впровадження в продаж у мереж магазинів Єва. Виявлено залучені методи активізації продажів власних торгових марок товариства з обмеженою відповідальністю «РУШ». Розроблено заходи щодо підвищення прибутковості товариства з обмеженою відповідальністю «РУШ».Документ Впровадження CRM-системи для підвищення ефективності діяльності підприємства(2020-01-24) Висоцька, Анастасія ВолодимирівнаУ першому розділі розглянуто теоретичні аспекти впровадження CRM-системи на підприємстві, наведено сутність, класифікаціюСRM-систем та її концепціюз позиції бізнес-стратегія підприємства. Другий розділ містить результати дослідження підприємства. У ній наводиться загальна характеристика підприємства, умови функціонування, його організаційна структура, а також передумови до автоматизації бизнес-процесівпідприємства. У третьому розділі наводиться пошук оптимального програмного продукту CRM-системи для підприємства з метою його впровадження в управління взаємовідносинами з клієнтами та оптимізації діяльності відділу продажів шляхом організації бази даних.Документ Впровадження комерційної логістики на торговельному підприємстві(2020-01-24) Грибок, Богдана ЮріївнаУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти впровадження комерційної логістики на торговельних підприємствах. Досліджено стан та тенденції розвитку ринку кондитерських виробів, організацію і функціональні підсистеми комерційної логістики в торгівлі та методичні підходи до оцінки її ефективності. Управління асортиментом є одним з найважливіших бізнес-процесів торгового підприємства і від того наскільки грамотно і повно сформований асортимент залежить ступінь задоволення попиту. З урахуванням зростання попиту на кондитерські вироби, стало актуальним вивчення асортименту з застосуємо спеціальних методів, що дозволило врахувати інтереси ринку і самої організації торгівлі. Для аналізу асортименту і виявлення резервів скорочення витрат були застосовані ABC-XYZ аналіз.Документ Впровадження системи BAS Громадське харчування для підвищення ефективності підприємницької діяльності підприємства(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Вареник Ольга ЛеонідівнаДокумент Впровадження системи SAP для керування бізнес-процесами в консалтинговій компанії(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Борзова Наталія ВікторівнаУ роботі розглянуто теоретичні основи розвитку систем керування бізнес процесами. Проаналізовано їх стан, тенденції та етапи розвитку у розрізі вітчизняного та світового досвіду. Наведено класифікацію, характеристики, переваги та основні функції системи SAP. Досліджено прикладні аспекти керування бізнес-процесами в консалтинговій компанії «Rödl & Partner» за допомогою впровадження системи SAP. Наведено загальну характеристику діяльності консалтингової компанії «Rödl & Partner», де проводилося дослідження. Досліджено Єдиний простір керування бізнес-процесами консалтингової компанії «Rödl & Partner» за допомогою системи SAP. Розглянуто напрями впровадження системи SAP в консалтинговій компанії «Rödl & Partner» для керування бізнес-процесами. Проведено дослідження розмежування зон відповідальності діяльності департаментів під час керування бізнес-процесами. Обґрунтовано критерії та доцільності використання системи SAP у консалтинговій компанії «Rödl & Partner» для підвищення результативності бізнес-процесів.Документ Впровадження інноваційних технологій на підприємствах харчування(2020-01-24) Білявський, Валерій ГеннадійовичУ роботі розглянуто сутність конкуренції та конкурентоспроможності закладу ресторанного господарства. Вивчено фактори, що визначають конкурентоспроможність закладу ресторанного господарства. Ознайомлено з інструментарієм оцінки якості обслуговування споживачів підприємств харчування. Також представлена організаційно-економічна характеристика ресторану «River». Проведено дослідження рівня лояльності споживачів за допомогою Індексу NPS. Проаналізовано рівень клієнтського сервісу в ресторані «River». Представлено інноваційні методи вдосконалення кадрової політики як передумова зміцнення конкурентної позиції ресторану «River». Проведено розробку комплексу інноваційних заходів щодо забезпечення конкурентних переваг ресторану «River». Побудована система клієнтоорієнтованого сервісу в контексті підвищення конкурентоспроможності ресторану «River».Документ Диверсифікація діяльності підприємства на ринку послуг автосервісу(2020-01-24) Прохоров, Валерій АнатолійовичУ роботі розглянуто стан та тенденції розвитку ринку автосервісу та вивчено класифікацію послуг автосервісу. Представлена техніко-економічна характеристика підприємства автосервісу СТО «ЛЮКС». Проведено аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища малого підприємства автосервісу СТО «ЛЮКС». Проведено SWOT-аналіз діяльності малого підприємства СТО «ЛЮКС». Наведено бізнес-план впровадження стратегії диверсифікації СТО «ЛЮКС» та проаналізовано варіанти стратегій та їх прибутковість.Документ Дослідження асортиментного портфелю торговельного підприємства(2020-01-24) Мендель, Дмитро МиколайовичУ роботі розглянуто особливості формування асортиментної політики підприємства та фактори, які впливають на неї. Систематизовано методичнні підходи щодо формуванння асортимнентної політикни підприєнмств. Досліджено динаміку обсягів та структури товарообігу підприємства. Проведена кількісна оцінка впливу факторів, що визначають обсяги та асортиментну структуру товарообігу. Проведено дослідження ефективності існуючої асортиментної політики. Проведено обґрунтування планових обсягів товарообігу підприємства. Запропоновано оптимізація асортиментної структури товарообігу.Документ Дослідження конкурентоспроможності ковбасних виробів на цільовому товарному ринку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Лобаченко Юлія ІгорівнаУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти позиціонування ковбасних виробів на цільовому ринку Дніпропетровського регіону, досліджено стан та тенденції його розвитку, систематизовано класифікацію досліджуваної групи товарів та чинники, що формують асортимент і якість. Проведено дослідження якості та асортименту сиров’ялених ковбас, в результаті чого виявлено найбільш якісну та споживану продукцію. Це дозволило змоделювати ситуацію на ринку ковбасних виробів, провести сегментування споживачів на досліджуваному ринку, визначити портрет потенційного споживача, визначили оцінку конкурентоспроможності сиров’ялених ковбас та прогнозували попит на ковбасні вироби.Документ Дослідження особливостей вітчизняного ринку кави та каналів її просування(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Грузин Софія ЧінгизівнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження системи продажів у торгівельних закладах. Проаналізовано стан і тенденції ринку кавових напоїв та товарів . Наведено структуру та тенденції розвитку ринку кави в Україні, розглянуто характеристики і вимоги до якості кави, а також особливості її асортименту. Досліджено асортименту кави в Україні. Наведено організаційно-економічну характеристику діяльності кавʼярні «Perea coffee family», де проводилося дослідження. Досліджено асортимент та якість кави - та кавових товарів, що реалізуються в кавʼярні «Perea coffee family» . Розглянуто канали просування натуральної кави власного виробництва підприємством «Perea coffee family». Проведено прогнозування попиту та динаміки реалізації кави в Україні. Проведено пошук додаткових каналів просування кави. Розглянуто очікувані результати щодо поширення присутності кави на вітчизняному ринку.Документ Дослідження поведінки споживачів кондитерських виробів як елемент розробки стратегії підприємства(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Капінус Марк ОлеговичУ роботі розглянуто сутність досліджень ринку, їх необхідність та завдання, проаналізовано кон’юнктуру та динаміку ринку кондитерських виробів. Вивчено стратегії і технології дослідження ринку. Наведена загальна характеристика ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Охарактеризовано та проаналізовано структуру асортименту ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Проведена порівняльна характеристика якості шоколаду різних виробників. Проведено дослідження поведінки споживачів шоколаду та їх прихильності до бренду та продукції ТМ «Roshen». Наведена розробка напрямків стратегії удосконалення стратегії ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен».Документ Дослідження потреб споживачів та їх поведінки на ринку насіння кукурудзи(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Апурін Михайло АнатолійовичУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти дослідження потреб споживачів на ринку насіння кукурудзи, досліджено зміни та тенденції розвитку потреб, систематизовано класифікацію досліджуваної групи товарів та чинників, що формують попит. Проведено дослідження потреб споживачів насіння кукурудзи, в результаті чого виявлено найбільші напрямки в роботі з клієнтами в різних регіонах України. Це дозволило, ширше поглянути на поділ в сегментації сільгоспвиробників, що є споживачами насіння кукурудзи, провести сегментування споживачів на досліджуваному ринку, визначити портрет потенційного споживача та скласти практичні рекомендації до комунікацій підприємства і споживачів, що дозволило обґрунтувати виробничу та асортименту політику підприємств досліджуваної сфери.