2024-2025 н.р.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2024-2025 н.р. за Автор "Ворошилова Наталія Леонідівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психологічні особливості мотивації підприємницької діяльності у студентів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2025) Ворошилова Наталія ЛеонідівнаМагістерська робота присвячена вивченню психологічних особливостей мотивації підприємницької діяльності у студентів. Актуальність дослідження зумовлена зростаючим значенням підприємницької активності молоді в умовах динамічного економічного розвитку та необхідністю створення ефективних методик стимулювання підприємницької ініціативи серед студентів. У першому розділі роботи розглянуто теоретичні засади дослідження мотивації підприємницької діяльності студентів. Визначено основні підходи до психологічної характеристики підприємницької діяльності, розкрито особливості формування мотиваційної сфери особистості у студентському віці та вплив різних факторів на її становлення. Теоретичний аналіз дозволив визначити ключові компоненти мотивації підприємництва, зокрема мотиви досягнення, свободи, самостійності та фінансового успіху. Другий розділ присвячений емпіричному дослідженню психологічних особливостей мотивації підприємницької діяльності студентів. Описано методи та організацію дослідження, використані психодіагностичні методики, зокрема тести та опитувальники для оцінки рівня та структури підприємницької мотивації. Визначено зміни підприємницьких мотивів у різні вікові періоди студентського життя та їхню залежність від провідної діяльності. На основі кластерного аналізу методом k-середніх виокремлено типи підприємницької мотивації у студентів, що дозволяє запропонувати рекомендації для розвитку мотиваційних механізмів у системі освіти. Практичне значення дослідження полягає у можливості застосування його результатів для розробки психологічних тренінгів, спрямованих на розвиток ключових компетенцій, необхідних для підприємницької діяльності. Отримані результати можуть бути використані у навчальному процесі, профорієнтаційній роботі, а також у розробці програм підтримки молодіжного підприємництва