2024-2025 н.р.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2024-2025 н.р. за Автор "Швець Артем Сергійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зв’язок самоактуалізації особистостей студентського віку та їх захоплення віртуальним простором(Університет імені Альфреда Нобеля, 2025) Швець Артем СергійовичКваліфікаційна робота присвячена проблемі зв’язку самоактуалізації особистостей студентського віку та їх захоплення віртуальним простором. У кваліфікаційній роботі теоретично узагальнено та емпірично верифіковано зв’язок самоактуалізації особистостей студентського віку та їх захоплення віртуальним простором. Самоактуалізація – це ідеальна діяльність особистості стосовно конструювання власної «Я концепції», когнітивний аспект ментальної активності людини. Результати теоретичного аналізу засвідчують співзвучність становлення самоактуалізації особистості в юнацькому віці з виникненням і активним розвитком основних психологічних новоутворень цього етапу онтогенезу людини. Самовизначення юнака обумовлюється не стільки системою освоєних знань, скільки готовністю до прийняття рішень, самостійних і відповідальних дій в нових ситуаціях (гнучкість поведінки). Студентський вік є сензитивним до впливів середовища, зокрема віртуального, адже саме в цей період відбувається активне формування особистості як суб'єкта власної життєдіяльності. Результати теоретичного аналізу дозволили констатувати, що віртуальний простір – це «середовище проживання», в якому ініціюються нові форми прояву самоорганізації людини, створюються нові сфери самовираження і самоактуалізації особистості юнацького віку, у зв’язку з чим було виділено три основні напрямки для дослідження віртуальної активності юнаків: комп’ютерні онлайн ігри; спілкування; пошук інформації та дозвіллєва активність. Результати емпіричного дослідження показали, що існує статистично достовірний обернений зв'язок між Інтернет-залежністю та самоактуалізацією особистості юнацького віку: 1) зі збільшенням часу, який особистість проводить у віртуальному просторі, знижується рівень її самоактуалізації (компетентності в часі, самопідтримки, реактивної чутливості, спонтанності, самоприйняття, синергії, пізнавальної потреби, креативності); 2) досягнення юнаків, отриманні під час інтенсивного використання віртуального простору, викликають у них підвищення суб’єктивної оцінки результатів досягнутого при низькому рівні об’єктивних показників цих результатів; 3) підвищення показників контактності, прийняття природи людини, самопідтримки, пов’язані зі збільшенням часу, який студент проводить у віртуальному просторі. Отримані дані не вичерпують усіх аспектів досліджуваної проблеми. Перспективними вважаються розробка корекційної програми, а також дослідження самоактуалізації представників інших вікових груп Інтернет котристувачів